8 Haziran 2018 Cuma

Japonya'da Nasıl Türkçe Kitap Buluyorum?

 

   Sık sık sorulur bana Japonya'da Türkçe kitap nasıl buluyorsun diye. Kötü haberi en başında vermeli sanırım. Öyle bir şey yok ne yazık ki. Burada Türkçe kitap bulmak mümkün değil.

Ben 10.5 yıldır sırt çantamda, bavulumda taşıdım. Japonya'ya dönerken en zor şeylerden biri kitap seçmek. Çünkü almadığım kitapta aklım kalıyor.  Senede bir kere kitapçıya giderilince böyle oluyor işte.

Son zamanlarda online kitap alıp, anneme gönderiyorum. Annem de sağolsun benim için PTT ile gönderiyor. 5-10 gün içerisinde ulaşıyor postalarım.

Tabii ağır kitaplar gelen, giden olmasını bekliyor :)

Geçen hafta yine, yeni bir posta geldi annemden. İçinden çıkan kitapları anlattım, video sizi bekler.

İyi seyirler


6 yorum:

  1. Merhaba Sergül,
    Büyük bir zevkle hem okudum hem izledim. Sabaha senin enerjinle başlamak ne güzel! Elbiselerini güle güle kullan öncelikle. Bahsettiğin çocuk kitapları serisi nicedir aklımdaydı sanırım artık koşa koşa gidip alacağım. Sabahattin Ali ve Modern Klasikler azmine de hayranım. Hedeflerine ulaşırsın ümidiyle ederim. Aslında Zweig'ın öyküleri eskiden toplu halde basılıyordu bir iki kitap dahilinde ama şimdi hepsini ayrı basıyorlar çok meşhur oldu kısa zaman önce. Haliyle aslında okunması da daha kolaylaştı kısa kısa halleriyle. Bütün kitaplarınla iyi okumalar sana. Yeni videolarını da blog yazılarını da heyecanla bekleyen takipçin Betül'den sevgilerle.

    YanıtlaSil
  2. 4 senedir ben de yurt dışında yaşıyorum. Kitap taşımak zor iş. E kitap okuyucu aldım en sonunda. Size de tavsiye ederim. Oldukça rahatladım. Bulamadığım kitapları basılı şekilde alıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yasemin Hanım'a katılıyorum. Bende ekitap okuyucu kullanıyorum ve çok memnunum. Çoğu online kitap satışı yapan sitede uygun formatlı olarak kitaplar satılıyor.

      Sil
    2. Nasıl aşınıyor ekitap okuyucu

      Sil
  3. Sergül hanım o kadar güzel bir enerjiniz var ki size bayılıyorum. Enerjinizi hiç kaybetmeyin,kitaplarınızı da başucunuzdan hiç ayırmayın! Dünyayı güzelleştiren tavrınız ve bakış açınızla mutlu okumalar!

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül