5 Haziran 2018 Salı

How to Get Away with Murder



   Allah'ım Allah'ım diye söze başlamak istiyorum. Boş boş netflix'te gezinirken 'bak sen bunu seversin' diye çıkarınca karşıma sıfır bilgi ve beklentiyle bastım başlama tuşuna.

Bir hukuk profesörü ve öğrencileri arasında geçiyor olaylar. Ama ne olaylar! Bir ana hikaye var sezon boyu devam eden bir de bölümlük hikayeler.

Öncelikle başrol oyuncusu Viola Davis'e bayıldım! Böyle bir oyunculuk olamaz! Kadın harika.



Konular, hikayeler beni çok sardı. Öyle ki Yoshi'yi de bulaştırdım. Beni kızdıran tek şey her bölüm sonu heeeeeee, nasıl yani diye kalıp bir sonraki bölümü izlemek istemem. Ertesi gün iş olmasa ya da hamile falan olmasam 2 sezonu 2 günde bitirebilecek kadar sevdim.

Hamilelik, çalışma, misafirler falan derken anca bugün bitirdim 2. sezonu. 4 bölümü varmış. Henüz Netflix'te 2'ye kadar var. Acaba ne zaman tamamlanır, delireceğim.

Nasıl yaniii diye kalakaldım sezon finalinde. Bakalım bakalım neler olacak.

Tek eleştirim fazla se.x var içerisinde küçük arkadaşlar uzak durabilir yani.

Şimdi bu satırları yazarken başka bir aşkım var ekranda onun da yeni sezonu yüklendi. Bitsin yazarım :)

Varsa tahminler veya dizi önerileri alınır :)



10 yorum:

  1. önerinizi hemen not aldım, bende "bron broen" yeni bitirdim. tadı damağımda kaldı, izlemediyseniz tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  2. Netflix’i olanlara The Dark oneriyorum. Ve kult diziler The crown, black mirror, sense8 i de hatirlariyorum. Belgesel sevenlere ise Windsors, tsar with empire veee mutlaka ama mutlaka Rusya’nin karistigi doping olaylarini anlatan Ikarus belgeselini oneriyorum. Yuregi kaldiranlar Avicii belgeseline de bakabilir. Hepsi Netflixde. Not: Hollanda’da yasiyorum, bolgenize gore bazi dizi/belgeseller olmayabilir , lutfen kontrol edin :))

    YanıtlaSil
  3. Baya merak ettim, listeme ekliyorum. Son zamanlarda Dexter'ı izliyorum ben. Baya güzel. İzlemediysen bir bak istersen. 😊

    YanıtlaSil
  4. Ya buna bende başlamıştım iş. Yoğunluğundan unuttum ayy devam edeyim iyi oldu hatırlatman

    YanıtlaSil
  5. Altered Carbon' da çok güzeldi

    YanıtlaSil
  6. Bnde yeni bitirdim ablacim 4 sezonu. 5 i merakla bekliyorum gerçekten harika bi dizi. Oyuncular çok yerinde seçilmiş annalise karakteri çok çok iyi. Bu dizi bana bir kez daha gosterdiki hayatta sadece siyah ya da beyaz yoktur gri de vardır. İyiler kötülük yapabilirken kotuler de iyi olabilir.

    YanıtlaSil
  7. How to Get Away With Murder bana hitap etmedi ilk bölümden sonra bıraktım ama Viola Davis'in çok iyi bir oyuncu olduğu konusunda hemfikirim.

    Ben en son Fauda'yı izledim Netflix'te. Bir İsrail dizisi ve Filistin/İsrail'de geçiyor. İsrail özel görev timi ve Filistin direnişçileri ve teröristleri üzerinden acayip heyecanlı bir aksiyon dizisi. Oyuncuların hiç birini tanımadığım için (performansları da güzeldi o ayrı) çok inandırıcı geldi bana. Bir de hoşuma giden Filistin'lileri öcü gibi ve İsrail'lileri kahraman gibi göstermemişler. Her iki tarafta iyiler ve kötüler var. Biraz vahşet ve se.x var ama genel olarak gerilim ağırlıklı (vahşet olan kısımlar epey gerçekçi, üzücü olabilir)

    YanıtlaSil
  8. İzlememeliyim izlememeliyim izlememeliyim... Sonra takılıyorum :( Hoşlandığım bir tür. Bu nedenle izlememeliyim şu ara. :D Ama siz önerdiğiniz için sıradaki izleyeceğim dizi olarak bunu seçiyorum. ^^

    Böyle heyecanlı dizilerden hoşlanıyorsanız benim önerebileceğim diziler başlangıçta sıkıcı gelebilse de sonradan gözlerinizi ayırmadan izleyeceğiniz iki dizi, Bron Broen ve Forbrydelsen. Orphan Black de var. Hatta dizi ve şarkı önerilerim için size geçen yıl favorilerimi mail atmıştım hahaa. <3

    YanıtlaSil
  9. Outlanderı şiddetle öneriyorum, bloğuma konusuyla ilgili yazım da vardı


    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül