11 Haziran 2018 Pazartesi

2018'de İzlediğim Belgeseller

 

Geçen seneden beridir birazcık kendimi yönlendirerek belgesel seyrediyorum. Tamamı Netflix'ten oluyor. Çünkü benim için bulması, izlemesi ve devam etmesi çok kolay oluyor.

 1- 72 Sevimli Hayvan
Yılın ilk belgeseli gebeliğin başında mide bulantılarıma eşlik eden 72 Sevimli Hayvan oldu. Aslında 12 bölümden oluşuyor ama ben sadece 2 bölüm seyredebildim şimdilik.



2- Satıcının Yolculuğu
Gürcistan'da çekilmiş bir belgesel. Bir satıcı ürünlerini patates karşılığında satıyor. Çeşit çeşit ürünleri arabasına doldurup, kırsalda patates karşılığı satıyor. Sonra şehre dönüp patatesleri paraya çeviriyor. Çok ilginç günümüzde çekilmiş ama günümüz gibi hissettirmeyen bir belgeseldi.


3- The Keepers 

Ruhumu sıkan, üzen ve çaresiz hissettiren bir seriydi.  7 bölümden oluşuyor. 1960 yıllarda bir Katolik Kız Lisesi'nde yaşanan cinsel istismarlar, yıllarca öğrencilerin susması, bir rahibenin öldürülmesi ve resmi kurumların bile olayın içine dahil olduğu bir gerçek yaşam öyküsü.





4-  Piers Morgan ile Katil Kadınlar Seri 1 

Seri 1 sadece 2 bölümden oluşuyor. 2'sini de bitirdim. Kadınların hep daha soğukkanlı katiller oldukları söylenir ya. İzledikçe ürperiyor insan. 2. seride biraz mola vermiştim. Yazıdan sonra döneceğim.



5- Audrie & Daisy 

Yine tecavüz üzerine bir belgeseldi. Amerikalı 2 lise öğrencisinden yola çıkılarak olaylar anlatılıyor.





6- Josef Fritzl Bir Canavarın Hikayesi

Öz kızına 24 yıl boyunca evinin bodrumunda tecavüz eden bir 'baba'. İnsanın baba demeye dili varmıyor. Arkadaşları ve çevresinin olayı fark edememesi ve ortaya çıkışı anlatılıyor. Kızından çocukları da oluyor canavarın!



Bugünlük bu kadar aslında daha izlediğim ve izlemekte olduğum seriler de var. Siz hangi belgeselleri izliyorsunuz?






1 yorum:

  1. The Keeper. Ben de izledim ve cok üzülmüstüm. Bi o kadar da kizgindim.
    Benim tavsiye edebileceğim bunlar:
    Wild wild country. The staircase. Blackfish. Avici - true studies. The people vs OJ simpson.
    Kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül