17 Haziran 2018 Pazar

Ortanca Tapınağı - Nostalji Turu



Kuş sesi duymak istiyorum diye çıktık yola. Sonra aramızda eski yaşadığımız yer Shizuoka bölgesi muhabbeti geçince günübirlik nostalji turu yapalım dedi Yoshi. Karşı mı çıkacaktım asla :)


Kakegawa'ya gideceğimiz kesinleşince Yoshi bakmış gitmediğimiz nereler var diye. Bu Ortanca Tapınağını bulmuş. İkimiz de çok severiz çünkü.

Sağlı sollu koskoca bir yeşillik ve her yer ortanca. Şansımıza biz biraz erken gitmişiz. Henüz açmamışlardı. Ama koca bahçesi Yoshi hepsinin açtığını düşünsene diye diye gezdim.



İçeride hoca tapınağı da anlattı biraz ama daha çok ürün tanıtımı yaptı diyebiliriz.



Girişe koydukları bu kocaman kırmızı şemsiye tam da işte burası Japonya demiyor mu?




Ben bulutta kalp gördüm, siz ne gördünüz?



Böyle fotoğrafları da çok seviyorum.


Pek kalabalık olmayınca tabii, şımarmak şart oluyor :D


Kapanışı arkamızda ortancalarla yapmasak olmazdı. Bu arada ikimiz de ortancayız :D Söylemesem olmaz!



Günün videosu da mevcut. Ortamı ve bahçeyi biraz daha gerçekçi yaşamak, izlemek isterseniz diye ekliyorum aşağıya.

Sizin en sevdiğiniz çiçek ne?







Nagoya'da gitmiş olduğumuz Ortanca Bahçesi yazım için buraya tık tık 


Yine Nagoya'daki Ortanca Tapınağı için buraya tık tık


1 yorum:

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül