20 Aralık 2014 Cumartesi

Damlataş Mağarası


 Soğuktan donduğum ve bir türlü ısınamadığım bu günde, çareyi sıcaktan eridiğim bir günü anmakta buldum. Geçen sene annem, ananem, Gülşah ve ben gezmiştik buraları ne güzel. Damlataş mağarasına ilk kez 1996 yılında gitmiştik. (sanırım) Annemin ehliyeti 2 yıllıktı ve bizi arabaya atıp atıp gezdiriyordu. Bu sebeple geçen sene nostalji oldu bizim için. Tabii akıllı Seray ekti bizi gelmedi :) Biz eridik, bittik yollarda.



Mağaranın etrafını unutmuşum ama için tam da hatırladığım gibiydi.



  Bu ikili girişteki bankta oturup bizi bekledi. İnmediler aşağıya.


Bence giriş fiyatları da oldukça uygun. Ama bir broşür falan vermiyorlar. Japonya'da çok alıştım broşür işine sanırım.


Bu poz özellikle verildi. Sanırım aynısını 1996 yılında da çekilmiştim. Tabii onu bulamadım. Evde bakacaktım, unuttum. Anneee bak bakalım bizim eski fotoğraflara.


Siz hiç ziyaret ettiniz mi Damlataş Mağarası'nı?  Benzer bir mağarayı Japonya'da da gezmiştik. Hatta bloğumun ilk yazılarındandır kendisi. Damlataş Mağrası'nın Japonya versiyonu için buraya tık tık

Ryugashi-do Mağarası yazısı buraya tık tık 

O günün bir de videosu var. Hatırlayanlar var mı?

1 yorum:

  1. "Gezi" etiketli yazılarınıza bakıyordum. Okudum, okudum, okudum... En sonunda bu yazıyı gördüm ve tepkim: "Aaaaa Japonya'da Türkçe tabela vaaaarrrrrrrr" Ay sazan mıyım neyim :)))))))))

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül