26 Aralık 2014 Cuma

Çekiliş Sonucu ve Muamma


Herkes benden özel mesaj, yorum ve mail yoluyla kitap isteyince kitap çekilişi yapmanın iyi olacağını düşünmüştüm. 41 yorum gelince şaşırdım. Meğerse emek harcamadan, isteyince olsun isteyengillermiş bunlar.
Bana kitap yollar mısın? Tabii yollarım dememi istiyorlar sanırım.  

Neyse en azından hala kitabı merak eden 41 kişi (yorum var) bu da demek oluyor ki hala umut var.




3 numaralı yorum:

SeLcEn-lasoledad 


Selcen en kısa zamanda adres bilgilerini bekliyorum :) iyi okumalar şimdiden!


Facebook kişisel hesabımda da yarın son bulacak bir kitap çekilişi var.  Katılmak için yarın son gün!

3 yorum:

  1. merhaba sergulcum kıtap cekılısıne bende katılmak ıstıyorum daha yenı haberım oldu ıns cekılıs bıtmemısdır sevgıler

    YanıtlaSil
  2. merhaba sergulcum yarısmaya bende katıla bılırmıyım sevgıler tekrardan

    YanıtlaSil
  3. Merhaba
    ben kitabı sizin sayfasında okuduktan sonra merak edip alan okuyucularınız da var :).
    Sizin sayenizde okumadığım bir çok kitabı okudum. Sevgiler.

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül