19 Ağustos 2014 Salı

İnstagram ile Pazartesi #149

instagram kullanıcı adım:serrose
Yoshi'nin kullanıcı adı:yoshijaponbalik
Ablamın kullanıcı adı:sermoon09
Annemin kullanıcı adı:3kizannesi

instagram web üzerinden beni takip etmek isterseniz buyrun bu linke.


Öncelikle bir süredir bu seriye ara vermiştim özür dilerim. Kimlerden özür diliyorum? Her Pazartesi ne oldu bizim yazı, gelecek mi, hadi yazsana diyenlerden :) Cansınız, balsınız :)
Bloğumu biraz boşladım ama dönüp dolaşıp geleceğim yer burası, panik yok :)

Fotoğraf Samos'tan. Bir daha gitmek nasip olur inşallah!


Tatil Fikri aracılığı ile Japonya'dan belgesel yapımcısı, fotoğrafçı, kameraman bir bey geldi :) İstanbul, Kapadokya, Fethiye, Güzelçamlı fotoğrafladığı yerlerden bazıları.
Japonya'da ya tanınmıyoruz ya da kötü tanınıyoruz bunu kırabilmek umuduyla bu fotoğraflar bir başlangıç olur inşallah!

Güzelçamlı sahilinde ben :)


Özleyince çekilmez biri oluyorum yazıp paylaştım bu resmi. Ki gerçekten de öyle oluyorum. Uykuyu kaçırır gibi olduğumda işe gitmek üzere olan Yoshi giriyor devreye.
İyi ki var!

Aslında bol okumalı geçiyor tatil ama yazıya eklemek istemedim kitap fotoğrafları, bunaltabilirim yoksa :)

Daha fazla fotoğraf için tumblr'e buyrun 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül