3 Ağustos 2014 Pazar

Günaydın Dünyanın Aydınlık Tarafı


Benim bir bloğum vardı! Diye bir giriş yapasım geldi.
Bir de yazıya telgraf gibi devam edesim :=)
Geldim stop
Türkiye'deyim stop
Az internet stop
Az sosyal medya stop
Bol meyve sebze stop
Bol sohbet stop
Bol okuma stop
ve bol uyuma stop :)
****
Tamam tamam ben bile sıkıldım. Sıcak havaların rehavetine kapıldım desem o da değil. Bu sene 'yaz' yaz gibi gelmiyor bana. Temmuz ayı Mayıs gibi geçti. Bol üşümeli, aman dikkat edeyim şeklinde. Ağustos da Eylül gibi geçerse çok pis aklım kalacak!
Neyse iyi düşünelim.
*****
Bu sene Yoshi ile gelmeye o kadar ama o kadar odaklanmıştım ki 'yine' izin alamayıp gelememesi beni çok üzdü. Dualar ediyorum (siz de edin) dönüşüme yakın gelebilsin diye! (inşallah)
*****
İnsanın kafasında takılan, dönüp duran bir düşünce olur ya hep benim bu aralar başlığım 'kul hakkı'
İslamın en büyük günahlarından biri sayılır. Ama en çok işlenen günahlardan biri değil midir sizce de?
Bilgisayar başında oturup (kendini anonim sayarak) ona buna hakaret ya da kırıcı sözler söylemek o kişinin hakkını yemek sayılır mı?
Sayılırsa eğer bu insan nasıl temizleyebilir vicdanını? Öte dünyada kırdığı insandan nasıl alır helalliğini?
Anlamak mümkün değil!
*****

Bol bol okuyordum bir ara ne güzel. Şimdi annem ve ablam yüzünden iphone oyunlarına bağlanmış durumdayım. Can yolla, nasıl geçtim seni amaaaa, haddiii sıra sende nidaları arasında bağımlı olduk arkidiş :)
*****

Güzel Köylü dizisini izliyoruz. Bir ara çekimin yapıldığı yerlere gidesimiz bile var :)

*****

Şeftaliye ve yoğurda doyamıyorum. com :)

*****
Nazan Öncel& Tarkan hadi o zaman
Sibel Can Kış masalı
Ayşe Hatun Önal çak bir selam

Takıntım bu aralar :D
Hadi o zaman!!!

*******

Türkiye'de olmanın en güzel yanlarından birisi 'videolarını izliyorum' cümlesini duyabilmek tanıdığım insanlardan.
Herkes, hepiniz benim için çok kıymetlisiniz ama tanıdığım, bildiğim insanlardan böyle şeyler duymak daha gerçek kılıyor bazı şeyleri. O zaman da tadından yenmiyor :)
*****

Şu anda saat 05:01 yazıyı yayınlayacağım birazdan :) Bakalım kimler uyanık! Bakalım kimlerin vakti var sesime ses vermek için :) 
Gün aymadı ama günaydın dünyanın aydınlık tarafı diyelim mi?

Çok sık söylemem, hoş ve doğru bulmam hatta itici bile gelir ama
seviyorum size be yol arkadaşlarım :D

(05:04 olduuuu :D )

13 yorum:

  1. Ben varım Sergül Abla. Ben Ali. Dön dön uyuyamadım. Dön dön uyuyamadım. Yine bir daha dönerken ''Ya bizim bir Sergül Abla vardı ne oldu ona ya ? Bayramda falan ne yaptı?'' diye merak ettim. ''Japonyada günlük hayat'' kanalına bir video yüklersen benim telefona bildirim geliyor. Hemen izliyorum.
    Senin Türkiyede olduğunu biliyordum o yüzden tatil yapıyor diye düşünmedim de değil yani :)
    Az bir zaman önce yazmıssın yazıyı keyifle okudum. Yoshi abiyi sıkı takip eden biriyim. Japonyaya döndüğünüzde ona selamlarımı iletirseniz çok mennun olurum. Çoğu kişi yazın eğleniyor ben KPSS çalışmak zorundayım malesef :) 2 saat uyuyabilirsem ne mutlu bana.

    ALLAH'a emanet ol Sergül Abla.

    YanıtlaSil
  2. ilk yorum benden ozaman :) iyi tatiller tekrardan sergül abla

    YanıtlaSil
  3. Tatilin keyfini çıkar :)

    YanıtlaSil
  4. Günaydın sergül ablaaa 💕
    Keyifli tatiller diliyorum.

    YanıtlaSil
  5. SONUNDA diye kocaman bir çığlık attım hahahhahaha. :D

    YanıtlaSil
  6. Gecikmeli kalpler benden sevgili Sergül, akıl, mantık öbür dünyadan önce bu dünya da lazım midesi değil beyni, kalbi hazımsız olanlara lazım, tatilinin tadını çıkar, ananenin, annenim ellerinden, bacıların yanaklarından öperim, eşin umarım gelir, kalbinin yarısını dünyanın öbür tarafında bırakmak nasıl bir şey bilenler kulübü.com, sevgiler........

    YanıtlaSil
  7. Sergül abla Japonlar için her sene yurtdışına çıkmak zorunlu diye biliyorum.Yoksa öyle değil mi?

    YanıtlaSil
  8. Egosu'nu herşeyin önünde tutan insanlar haline geldik. Az okuyup çok fikir sahibi yapan her iletişim ve etkileşim türü bizi bizlikten çıkardı ve ağzını açınca müslümanlıktan dem vurup başkasına anlatırken kendinden geçen tiplein çoğu en büyük günahın "kul hakkının" tam ortasına oturdu. Fikir alışverisi ve düşündüğünü iletmek ayrı şey; bunu karıştırıyoruz hepimiz zaman zaman.

    Umarım eşiniz gelebilir ve anne yanında olmanın mutluluğunu ikiye katlarsınız.

    Bu şarkı da benden size gelsin :D

    http://www.youtube.com/watch?v=Kge6ImsX7xg

    YanıtlaSil
  9. İyi tatiller,bolca eglenin bizi o güzel,keyifli,nese dolu yazılarınızdan mahrum bırakmayın :)

    YanıtlaSil
  10. iyi tatiller ama bizi yazılarından mahrum bırakma sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Bende seni seviyorum benim yoluma uzak gönlüme yakın arkadaşım muck :)

    YanıtlaSil
  12. Dualarimiz sizlerle. .... ♥♡

    YanıtlaSil
  13. Hoşgeldinnnnn o zaman Sergül..Uzun süre sonra bir bakayım bloguna dedim..TR de olduğuna ayrıca sevindim..İnşallah eşiniz de bi sürpriz yapıp gelir de eksik birşey kalmaz tatilinizde.Cuma vakti çok içten bi şekilde dualarım sizinle..

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül