18 Ocak 2013 Cuma

Magic İnk


Uzun zamandır yazılmayı bekliyor bu yazı.Bir süredir kırtasiye yazılarına ara vermiştim.Belki bu vesileyle dönerim.
Magic ink bir kırtasiye gezimizde gözüne takılmıştı.Beni çok heyecanlandırmıştı ama Yoshi için bir o kadar normaldi.


Magic ink Japon öğrencileri arasında epey popüler bir ürünmüş eskiden beri.Bu şişe görünümündeki kalem beni çok cezbetti.

Kapağını açtığınız zaman keçeli bir uç karşılıyor sizi.Bunun yanında ağır bir koku.Tinere benziyor hatta.Bizde kesinlikle yasak olabilecek bir ürün çünkü bence bağımlılık yapabilir.
Japon okullarında poster yapımı gibi bir ödev oluyormuş.Yani geniş alanlara yazmak ve boyamak için epey kullanışlı bir ürün.Çok kalıcı üstelik.Bir de her yere yazılabilirmiş.

Örnek olsun diye defterimin üzerini kalplerle donattım.Yazarken kayıp gidiyor sayfanın üzerinde.Biraz sıvı bir yazış tarzı var.Bu sebeple yazdıktan sonra birkaç saniye beklemeniz gerekiyor.Kuruduktan sonra sorun yok.

Başka renkleri de var ama almayı düşünmüyorum.Tabii bir gün poster hazırlamam ya da bir projede kullanmam gerekirse neden olmasın.

Ama görüntüsü çok tatlı ve değişik.Her rengini alıp masamın üzerinde görmek isterdim açıkçası :)

edit:Bu arada en önemli şeyi unutmuşum :) Şişesi camdan.Bu sebeple çok dikkatimi çekmişti.Cam şişede kalem :)

6 yorum:

  1. senin bu kırtasiye merakın çok hoşuma gidiyor bende meraklıyım çocukların okul alışverişinde kendi zevkimide tatmin ederim

    YanıtlaSil
  2. sevimli ama bakıyorum gene mavi ..
    Maviye karşı bir ilgi var sanırsam

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle şişesine bayıldım bende dizmek isterdim her rengini :))))

    YanıtlaSil
  4. çok değişik bir kalem çok beğendim keşke türkiyedede olsa böyle bir kalem :)

    YanıtlaSil
  5. Ne kadar güzel :) Keşke burada da satılsa

    YanıtlaSil
  6. Ay çok geçmiş olsun... Okudum hemen:)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül