13 Ocak 2013 Pazar

Airport Walk Nagoya #2


 Airport Walk Nagoya alışveriş merkezinin yazısını daha önce yazmıştım.Bu ara bol bol gidiyoruz çünkü Yoshi sürekli döner kebap yemek istiyor.Geçenlerde gittiğimizde iphone ile fotoğraflar çektim.Belki buradaki alışveriş merkezlerini merak ediyorsunuzdur diye.

 Yalnız bazı fotoğraflar net değil.Onun da sebebi şu.Ben mağazalarda fotoğraf çekmekten çekiniyorum.Çünkü burada turist değilim.Burada yaşıyorum dillerini ve kurallarını biliyorum.Bu yüzden çok arada kalıyorum ve çekiniyorum.Yani bana biri burada fotoğraf çekmek yasak dese ben yerin dibine girerim.
Bu sebeple mağaza içi fazla fotoğraflı yazım yok.
 Neyse en azından fikir vermiş olur.Birlikte gezmiş oluruz.
 Daha önce yazmış olduğum Airport Walk Nagoya yazısı için buraya tık tık Hatta video bile var.



 Bu dinozarlar kafalarını çevirip duruyorlar.Azıcık ürkütücüydü.Çünkü her an koşup geleceklermiş gibi duruyordu.




13 yorum:

  1. Merhaba, Türkiye'deki gibi mağazadan çıkarken alarm sistemi yok sanırım orada? Fotoğraflarda hiç çıkmamış öyle bir şey.

    YanıtlaSil
  2. Ben dinozorları çok severim. :)

    YanıtlaSil
  3. Japon oyuncaklarıyla ilgili bir yazın yada videon varmı bilmiyorum (genelde yazılarını videolarını sıkı takip ediyorum) oyuncaklar nasıl orda? Bizim buradaki gibi mi nebileyim çocuklar ne oynuyor vs vs. bir post yada video yapabilirmisin?

    YanıtlaSil
  4. Kocaman ponponlu istiyorum bir tanee bayıldım o berelere ;)

    YanıtlaSil
  5. BURADA ALIŞVERİŞ YAPMAK İSTERDİM
    ÇOK KEYİFLİ GÖZÜKÜYOR
    İYİ AKŞAMLAR

    YanıtlaSil
  6. bizimkilerden çokta bir farkları yok bence ama genel olarak modelleri beğendim,bol şeyleri severim :)

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel kıyafetler gördüm orada ben!! Benim olsunlar :D
    Hele o çocuklar için olan atkılar nası şeker ♥

    YanıtlaSil
  8. Japonların cicili bicili şeylerine bayılıyorum!!

    Fakaaat, bu yazıda dikkatimi çeken şey başka! Dinozorları gördüğüm anda kilitlendim. Bizim minik adam Çın'ın dinozor sevdası dillere destan! Orada olsak, bu alışveriş merkezinden zor çıkardık :)))

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  9. bravo size çekine çekine fotoğraflamışsınız.Aynı sorun bende de var. :)

    YanıtlaSil
  10. Önceki Nagoya yazınıda bunu da çok sevdim gerçekten gezmiş gibi olduk , çekinmeni anlayabiliyorum ben turist olsam bile çekiniyorum yabancı yerlerde ama Türkiye'de de çekinirdim heralde :D

    YanıtlaSil
  11. Teşekkürler bu yazı için çok keyifli sizi okumak... Japonlar her şeyin ama her şeyin fotoğrafını çekiyorlar bence hiç çekinmeyin:) Yakalanırsanız turist taklidi yapın nerden bilecekler:) İki gülücük tamamdır:)

    YanıtlaSil
  12. Cok cok cok haklisin ama bizi boyle dusunmen bile yetiyor ^_^

    YanıtlaSil
  13. Teşekkürler sayenizde gezmiş kadar olduk, şahsen cidden merak ediyordum. Ne zaman televizyonda Japonya ile ilgili bir haber olsa hemen lolita tarzı kıyafetli; sarı,pembe,mor saçlı elemanlar kareye giriyor. İnsan bir kendi kendine ya bu insanlar normal kot,t-shirt giymez mi diye düşünüyor. Meğer gayet normalmiş ürünleri:)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül