9 Ocak 2013 Çarşamba

Gitmek İstiyorum #1 Angkor Vat


Aralık ayında televizyonda gördüm ilk defa Angkor Vat'ı.O güne kadar hiç duymamıştım.O kadar büyülendim ki Japonca olmasına rağmen belgeseli sonuna kadar izledim.

O günden beri hatta o andan beri en tutkulu hayallerimden biri oldu Angkor Vat.Sürekli hakkında okumak istiyorum.Ve fotoğraflarına falan bakıyorum.

Sürekli gitmek istediğim yerler,ülkeler listesi tutarım.Ama bu bambaşka bir duydu.Angkor Vat beni çağırıyor.
İnşallah gitmek nasip olur.

Google'de görsellerine bakın derim ben.

Bilenleriniz veya gidenleriniz var mı?

Vikipedia linki burada

Bu arada ben Kamboçya diye sayıklarken benim düğünümde elime kına yakmış olan Japon arkadaş evlenmiş ve balayına Kamboçya'ya gidiyorlarmış.Bunu da yılbaşı kartında yazmış.Kıskandım mı?Evet hem de çok :(

Tesadüfe inanmam ben!

15 yorum:

  1. Çok güzel,renkli bir blog.Yazdıklarını geçen akşam okudum.Henüz bitiremedim hepsini ama eminim okumadıklarım da çok güzel :)
    Takibe aldım.Sevgilerle..

    YanıtlaSil
  2. Hafif yükselt biraz bulut ekle ; machi picchu

    YanıtlaSil
  3. Bu sene sana şanslı geldi (Maşallah kocaman) Ev, sonra çok istediğin okuluna başladın, güzel bir ödül aldın. Bence bu dileğinde hemen kabul olacak ve sen uygun olan ilk an kavuşacaksın Angkor Vat'a :))

    YanıtlaSil
  4. hafif yükselt biraz pus ve bulut ekle ; machi picchu

    YanıtlaSil
  5. Merhaba Sergül Abla ben de senin gibi Angkor Wat meraklısı biriyim. Araştırırken bir gezi bloguna rastladım ve öğrendiklerim beni daha da heyecanlandırdı. Kuşkusuz mutlaka görülmesi gereken olağanüstü bir yapı... Ayrıca Kamboçya ile ilgili de pek çok şey yazıyor. Linki yolluyorum umarım işe yarar :)http://bit.ly/WtcwD1

    YanıtlaSil
  6. Bende Machu Picchu'ya gitmek istiyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Gitmek Istiyorum cok guzel bir fikirmis! Instagram ile Pazartesi'nden sonra merakla bekleyecegim bir konus basligi daha olmus oldu boylece, gezme ve cografya meraklisi biri olarak :) Ben de en cok Izlanda'ya gitmek istiyorum. Belki bir gun...

    YanıtlaSil
  9. Bir iki hafta önce gördüm bu blogu. O zamandan beri sürekli ve zevkle okuyorum. Bugün bu yazıyı gördükten sonra facebookta arkadaşımın çektiği bir fotoğraf gördüm. Tesadüf mü?

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=461125490615574&set=a.312375965490528.74149.312246402170151&type=1&theater

    YanıtlaSil
  10. Ben de istiyorumm..nat geo'da belgeselde izlemiştim hayran kalmıştım off of kısmet olur umarım bize Angkor Wat'ı görmek

    YanıtlaSil
  11. geçen gün televizyonda japonya ile ilgili bir program vardı Figen Batur - Nihat Odabaşı nın tokyo da çok ilginç gençler vardı ben hayatta onlar gibi giyinemem cesaret edemem bayan modacı ile konuşurlerken sadece kendileri için giyindiklerini söledi aslında güzel bişey diğerleri ne der dememden hareket etmek bide tapınakları geziyolardı izlerken aa ben bu tapınağı biliyorum dedim sizin fotoğraflarınızdan biliyorum tabiki ama arkadaşım gırgır geçti benimle heralde gittin diyee benimde listemde görmek istediğim bir çok yer var umarım hayallerim gerçekleşirr sizinkilerdee

    YanıtlaSil
  12. Fotoğraflara bakınca sendeki his bende de uyandı. Tam böle gidip görülüp tüylerin diken diken olacağı bir yer gördüm ben fotoğraflardan =).

    YanıtlaSil
  13. Bence burasi icin cok buyuk temenniler kurma derim. Yoksa gidince hayal kirikligina ugratabiliyor...

    YanıtlaSil
  14. Yıllar önce Machu Picchu hayranlığımdan dolayı o ve benzeri ilginç tapınakları araştırmıştım. Gerçekten harika gidilesi bir yer. Tüm ihtişamıyla duran bu tarz yerler sanki geçmişi ayaklarımızın altına seriyor. Yeniden hatırlattığınız için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  15. Uzakdoguda gezip de aklimin ve yuregimin kaldigi yegane ulke Kambocya!

    Linki burada;
    http://biradambirkadin.blogspot.sg/2011/12/kambocya-siem-reap-1bolum.html
    http://biradambirkadin.blogspot.sg/2011/12/kambocya-siem-reap-2bolum.html

    Umarim gitme firsati bulursun, buyuleyici bir yer :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül