4 Kasım 2011 Cuma

Ekim Ayı Kitapları

 Evet zaman gene aylık kitapları listeleme zamanı.Utanarak açıklıyorum ki (gene,yine,yeniden) okunan kitap sayısı 3.

Ayşe Kulin 'in hayatının 40 yılını anlattığı Hayat kitabı ile bozulan aramı sonunda düzeltip,bitirebildim.Hayat kitabı bittikten sonra Hüzün kitabını 2 günde bitirdim.Aylarca elimde süren Hayat kitabına inat oldu sanki.
Ayşe Kulin kitaplarını çok severek okuyorum.Bu sefer birazcık geç olsa da aynı tadı alabildiğim için mutluyum.Ayşe Kulin sevenler kesinlikle okumalı.Ama bu seriye başlayacaksanız Veda-Umut-Hayat ve Hüzün sıralamasını takip edin derim ben.
Sabahattin Ali Kuyucaklı Yusuf ile de azıcık problem yaşamıştım.Seren harcama kitabı güzeldir dedikten sonra kitap açıldı ve sonunda bir oturuşta bitirebildim.

Okuduğum 2. Sabahattin Ali romanı oldu ama hala Kürk Mantolu Madonna benim için bir numara.Kitabın yazı dilinde bolca şive ve eski kelimeler var.Bu tarz kitapları okumayı sevenler okuyabilir.
Sabahattin Ali kitaplarından ise 3. kitabım oldu.Tabii ki arkası gelecek.Okunmayı bekleyen Sabahattin Ali  kitaplarım var.

Okunmayı bekleyen kitap sayısı:78

7 yorum:

  1. Bende geçen gün Füreya kitabını bitirdim canım onuda tavsiye ederim, Sabahattin Ali hiç okumadım inceleyip çok zor olmayacaksa okuması benim için haftasonu alırım(eski şiveyle aram çok iyi değil:)

    YanıtlaSil
  2. serrose ben senin kıtap okuma potansiyelini görunce cok kıskanmıstım :) ben de okumalıyım diye ama bu sene yine okuma sayım istenilen gibi olamadı malesef :( ben de okudum severek ayşe kulin kitaplarını ve beğendim açıkcası sabahattin ali okumadım ama şimdi merak ettim :) daha çok çok okumaların olsun sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. kürk mantolu madonnayı ben de çok sevmiştim
    diğer kitaplarını okumadın
    ayşe kulin romanlarına bağımlılığım ise ortada :))
    sana da iyi okumalar diliyorum canım
    iyi bayramlar

    YanıtlaSil
  4. Seni okumak çok zevkli biliyor musun:)

    YanıtlaSil
  5. Hala Sabahattin Ali candır diyorum.
    Eski kelimelerle aram iyi olduğundan olabilir belki. :))
    Kürk Mantolu Madonna belki de en iyi kitabıdır, evet.

    YanıtlaSil
  6. Kuyucaklı Yusuf'u okumuştum, Güzel bir türk öyküsü, klasiklerden.
    Ama Kürk Mantolu Madonna çok zevk aldığım bir türk kitabıdır.
    O kitabın sonuna bitmiştim, üzülmüşütm boşa akıp giden hayatlara..
    Trt Kürk Mantolu Madonna'nın filmini çekecek diye bir köşe yazısı okumuştum, umarım güzel ve kaliteli bir film olur.

    www.ceylinolmez.com

    YanıtlaSil
  7. Kürk Mantolu Madonna kitabını sonunda geçtiğimiz hafta okudum ve mükemmel! Sabahattin Ali den ilk kez kitap okuyorum ve insanların dediği kadar varmış. Çok hoşuma gitti :)

    Nestle nin keyf-i tahıl'ı da mı varmış? :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül