23 Temmuz 2011 Cumartesi

Ayşe Kulin Hayat



Ayşe Kulin en sevdiğim yazarlandandır.Hani ne yazsa hemen alanlardanım.Hayat ve Hüzün kitabını da çıkar çıkmaz almıştım.Annem okumaya başlayınca mart ayında Japonya'ya getirememiştim.Şimdi kavuştum kitaplarıma.

Hemen Hayat'ı aldım elime ilk sayfada böyle bir başlangıç bana çok abartılı ve itici geldi.1 haftalık bebeğin ağzından yazılmış olması beni kitaptan soğuttu.Hani Ayşe Kulin yazmış olmasa ve serinin ilk kitaplarını okumamış olsam devam etmeyeceğim.5 gündür kitabın etrafında dönüyorum bakalım ne zaman alabileceğim elime.
Umarım devamında bu tarz yazılar yoktur.Kitap biyografi olduğu için bebeklik dönemi bu kadarda biter inşallah!!

Bol şans dileyin bana :)

6 yorum:

  1. Devam edin bence pisman olazsiniz. Kitabi ben cok begendim.
    Altini cizdiginiz satirlarda bende ayni sizin gibi irkilmistim. Haklisiniz.Kitabin devami yine bilindik Ayse Kulin tarzi.
    Bazi bölümlerini gereksiz yere uzatmis gerci ama yinede cok güzel bir kitap.....

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Diger kitaplarina bakarsak ben de severim Ayse Kulin'i. Ama bu cumleler beni de soguttu. Kitabi almayi dusunuyordum. Simdi cekimser kaldim.

    YanıtlaSil
  3. Ben babamın bana sevgi dolu bakan mavi gözlerini hatırladığım için o sayfadan pek etkilenmiştim. Kitap güzeldi. Bir solukta okunuyor.

    YanıtlaSil
  4. Ben de yeni okudum ve çok beğendim.

    YanıtlaSil
  5. Orhan pamuğun benim adım kırmızıda da bir ölünün gözünden anlatılıyordu yaşananlar,oda bana ilginç gelmişti.Anlatılanlara göre devamı güzel siz pes etmeyin derim.Bu arada benim adım kırmızıyı okumadıysanız ki büyük ihtmalle okumuşsunuzdur.Tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  6. Sergül'cü Hayat da Hüzün de harika kitaplar bence. Devam etmeni şiddetle tavsiye ederim. Pişman olmazsın. ;)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül