15 Kasım 2009 Pazar

Postacı Kapıyı Bir Kere Çalar

Bugün Sermoonumla evde oturup yarın için enerji toplama günü ilan etmiştik.Yarın 2 günlüğüne Nagoya'ya gidiyoruz.Balığın abisi ve kız kardeşi ile buluşup dağıtmayı düşünüyoruz :)

Biz çaylarımızı almış pcde oyun oynarken (farmville :p ) kapı çaldı.Pazar pazar postacı gelince çook sevindim tabii ki .

Postacı kapıyı bir kere çaldı ama 3 paket getirdi.

Ayın 4'ünde fragranceX.com 'dan Ultraviolet siparişi vermiştim. Ultraviolet ablamın eski parfümlerindendi.Eski erkek arkadaşı hediye etmişti.Ablam olmadığı zamanlarda sıkar koklardım kendimi :) Çok sevdiğim bir kokuydu.Aklıma gelince kendime hediye ettim.iyi bir zamanlama oldu.Şuanda miss gibi kokuyorum :)



Diğer paketlerde alamayınca gözüm kalmıştı.My Mother My Hero çilekten aldım tabiiki.Sermoon da aldı.

Hatta bugün 3 tane daha sipariş verdik.Hediye edecek arkadaşlarına :)

Pazar pazar çok mutlu olduk biz.

Siz neler yaptınız?

14 yorum:

  1. Çilekten ben de gözüme kestirmiştim bu çanta hediyeli seti:)Güzel di mi. Güle güle kullan canımmm.

    YanıtlaSil
  2. coookkkk guzel oldu bu aliverisss arigatou canim

    YanıtlaSil
  3. hee birde unuttum bak simdi sen bende neden erken bitmisti parfumum diye dusunmustum o zamanlar...hehehe ii gunlerde kullan misss kok canim..iskoca tesekkur sana kocaman opucukler:)

    YanıtlaSil
  4. Bugün yaptığım araştırmanın sonucu olarak beni çok üzen bazı şeyler öğrendim.Bazı kozmetik ürünleri ne yazık ki hayvanlar üzerinde deneniyormuş ama emin olun bu sizin tahammülünüzün çok daha üzerinde kötü deneyler lütfen attığım postu okuyup okuyucularınızıda yönlendirirseniz çok sevinirim.

    http://benidinlermisin.blogspot.com/2009/11/hayvanlar-uzerinde-yaplan-kozmetik.html

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı olsun,çantalı set çok hoşmuş.Ben de ayın 2 'sinde sipariş vermiştim fragrencex'ten,hala gelmedi.Yazıyı okuyunca endişelendim ama siz yurtdışındaymışsınız:)

    YanıtlaSil
  6. Hıımmm en sevdiğim, yıllardır vazgeçemediğim bir parfüm güle güle kullan

    YanıtlaSil
  7. Güle güle kullan parfümünü de makyaj malzemelerini de :) Çok dağıtma fotograflar ve yazı malzemesi biriktir bize :)Nice mutlu huzurlu PAzarlar. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. hepsi çok güzel serrosecim güle güle kullan. Ablanla sana keyifli anlar diliyorum

    YanıtlaSil
  9. oo abla kardeş takıldınız demek ne güzel güle güle kullan yeni hediyelerini

    YanıtlaSil
  10. güzel günlerde kullann canım !! Çok memnun kalacaksın stiladan.

    soben var bende kitaplarla ilgili, seversin sen diye düşündüm..

    YanıtlaSil
  11. Canımcım harika şeyler almışsın valla güle güle kullan..iyi günlerde. Bu arada ben de nazo gibi kitaplarla ilgili seni mimledim blogumda haber veriym dedim. kocaman öpüyorum seni. sevgiler

    YanıtlaSil
  12. My Mother My Hero bugün elime geçti.Bende sipariş vermiştim.şimdi görünce çok şaşırdım :))
    güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  13. Bende aldım bir tane.Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül