23 Kasım 2009 Pazartesi

Tsuribashi Videolar 2

5 yorum:

  1. ayyy cok guzel gorunuyor.. mavi harıka

    YanıtlaSil
  2. muhteşem bayıldımmm
    çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. çok güzel yerler serrosecim. Sende çok güzel anlatmışsın. Ama o köprüden yürümek , gerçektende yürek işi. Yapabilirmiyim bilemiyorum. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  4. Sayende biz de gormus olduk :) Bir dahakine videoda seni de gorelim iyice :)

    YanıtlaSil
  5. yass
    evet canim cok tatli bir mavisi vardi :)
    begenmene sevindim

    nazpek
    ben tesekkur ederim

    Lale abla
    Begenmene sevindim ablacim.Heyecandan ben gibi konusmamasim ama kusra bakmayin artik.Evet titredim ben de epey zorladi.
    Sevgiler ablacim

    Elif
    Tamam soz vermeyeyim ama denerim :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül