7 Ocak 2015 Çarşamba

Ağaç Zamanı


Yine bir çocuk kitabı bitirdim. Sanırım çocuk kitabı seven yetişkinleri anlamaya başlıyorum. Belirli bir yaşın üzerinde, belirli bir birikimle çocuk kitabı okumanın tadı bir başka oluyormuş.
Ağaç Zamanı kitabını daha önce okumamıştım, hatta duymamıştım bile.

Kitap çocuk kitabı ama yer yer zorlamıyor değil yani. Kitap kurdu çocuklara öneririm. Ağaçlar üzerinden doğa sevgisini aşılayan bir kitap. Kitapta bolca ağaç türlerine de yer veriliyor. Vallahi google'dan açıp baktım ağaçlara. Benim için de bir pekiştirme bilgisi oldu yani.

Çevrenizde kitap seven çocuklar varsa kesin alın. Hatta kendinize bile alın derim ben :)

Kitap için Betül'e teşekkür ederim.

2014'te okuduğum kitaplar yazısı için buraya tık tık 

Okuduğum Kitaplar yazılarım için buraya tık tık

Serrose ve Kitap bloğumdaki alıntı için buraya tık tık 

9 yorum:

  1. Çocuk kitaplarını en son yedinci sınıfta okumuştum hatta son okuduğum Aziz Nesin in şimdiki çocuklar harika

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Aziz Nesin de her yaşta okunur ama :)

      Sil
  2. Merhaba Sergül. sayende kitap okuma azmim arttı. her hafta acaba hangi kitabı tanıtacak diye heyecanla bekliyorum. :) Sevgilerle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar çok sevindim ki bu yoruma. Çooook teşekkür ederim.
      Sevgiler benden size

      Sil
  3. Ben de pek severim çocuk kitaplarını, en son Sakız Sardunya'yı okudum hatta :)
    Bu arada o Market O'larda gözüm kaldı sanki az biraz :D Afiyet olsun canım, yarasın sana ve Şerife Su'ya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehehe MarketO'lar poz verdiler ama yemedim hala :) deneyeceğim en kısa zamanda :) sağolasın amin

      Sil
  4. Muhakkak okumussunuzdur da ben yine de soyleyeyim.Gulten Dayioglu Isin cagi cocuklari.

    YanıtlaSil
  5. Yok okumadım bakayım bir dahaki alışverişime

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül