2 Temmuz 2008 Çarşamba

Tsumago Şehri


Şehire girince sizi bu manzara karşılıyor.Sol taraf otopark sağ taraf ise şehir :) köy ya da kasaba mı desem :)



Olabildiğine sakin bir yer.Hani tam emekli yeri. Duyabileceğiniz sesler kuş sesi ve su sesi . (süperdi)



Bu ise çok eski ve geleneksel sokak lambasıymış :)

İki evin arasında ki durum budur (bana buradan ev alsa biri keşke )





Kullanılmayan evlere Kırlangıçlar (kırlangıç sanırsam demi) yuva yapmış. Birçoklardı :)


Tsumago Capon Balığımın favori şehri~imiş ben ise Magome'yi sevdim (belkim Şirince'ye benzettiğimden.Bugün de böyle bitti .
Şafak Adıyaman :)


4 yorum:

  1. En üstteki fotoğrafı gördüm ve Trabzondaki Uzungöl sandım. Birgün fotoğrafını eklerim bloga ve benzerliğe şaşırırsın :)

    YanıtlaSil
  2. Sahi mi? Ekle vallahi merak ettim :)

    YanıtlaSil
  3. genelde mimari yapı ülkelerin iklimlerine göre şekillenir. Bu japonyada neden tüm çatıların köşeleri havaya doğru kalkık, lambayı bile öyle yapmışlar.

    YanıtlaSil
  4. Vallahi sormadim hic ilk firsatta bir anlami var mi diye soracagim :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül