21 Temmuz 2008 Pazartesi

Elim Gitmiyor Bilgisayara

(foto Ayvalık'tan bi karecik)
Çoookk uzun zaman oldu ama yazasım yok.Arada uğruyor ,blogları okuyor ve çıkıyorum sanal alemden.Bu benim ilk tatilim belki de bu yüzden bir an bile boş geçsin istememem.Ama sayılı gün çabuk geçiyor :( geleli 17 gün gitmeye 14 gün kaldı (offff)

Şimdilik bu kadar...Şerefimize verilen mangal partisine gidiyoruzzzzz.. :) Buyrun gelin.


Leyla'cım biraz bulmak zor olsada İzmir /Alsancak Lush' a geldim.3 parça bişi alıp döndüm ama aklım halaa orda :) sonra uzun uzun anlatırım.

4 yorum:

  1. Tadini cikar tatilin gelince yazarsin..Ohh icim acildi ayvalik fotosunu gorunce, burnuma deniz kokusu geldi..ohh miss...
    Belki bizde Izmir donusu ugrariz Ayvaliga , tost yerim..
    Benim yerime toste yee nooluurr..

    YanıtlaSil
  2. Daha ne kadar Ayvaliktasin belki ugrarsak o taraflara birlikte yeriz tostumuzu sekerim ;)
    Optum..

    YanıtlaSil
  3. Canımcım ben Ayvalık'ta değilim Kuşadası'ndayım.Ayvalığa 2günlüğüne gittim geldim.3 ağustos Japonya'ya dönüş :(

    YanıtlaSil
  4. Ooooooo kimler gelmiş izmire, hem de lush'a da uğramış :) izmir lush çok sıcak güzeldir ama ben bir de istanbul'da bağdat caddesindeki lush'ı görmeni tavsiye ederim, bir daha Türkiye tatilinde oraya da bi git, kocamaaaaaaaaaaaaaaaann :))

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül