2 Temmuz 2008 Çarşamba

Eşyalar Toplanmış~~~~~~


Efendim yaklaşık 2 saat sonra ablamın şehrine doğru yola çıkıyor olacağım.Nasipse yarın akşam yolcuyuz :)
Bu son gecemizi arkadaşlarla felekten bir gece ile taçlandıracağız inşallah.Ne de olsa 1 ay yokuz buralarda.Dolayısıyla ben tatilde iken bloga vakit ayırır mıyım bilmiyorum.Sanki dayanamam gibi ama belli olmazz benim huyum :)
Yukarıda ki foto benim bu yolculuğumda ki arkadaşlarım :)
Büyük olan sadece hediye ile dolu inanın içinde bana ait birşey yok :( bu yüzden hala belimi doğrultamadım hahahahaha
Şimdilik bu kadar eee Türkiye'den haberlerimle buluşuruz .
Hoşçakalın :)

3 yorum:

  1. 1 ay icin cok az esya goturuyorsun o zaman..Neyse iyi yolculuklar canim bol bol hasret gider ailenle..

    YanıtlaSil
  2. ben gecen yaz 3 bavulla gittim ve nerdeyse hicbirini giyinmeden geri getirdim..ve artik mumkunse elim bos gidip turkiyede dolduracagim:))
    iyi tatiillerrrrr..

    YanıtlaSil
  3. bende hergun buralardayim ama ev sahibesi yok

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül