1 Temmuz 2008 Salı

Magome Şehri 2


Bu 'Misafir Evi' kapısı çok dikkatimi çekti.Kimseler yok ve kirliydi :) ama yazı kaldırılmamıştı.Bende bu anı ölümsüzleştirdim :)


Klasik Japon şapkaları.2 tane dede satın aldı bu şapkalardan ve bir güzel fotoğraf çekildiler. O an onlarla fotoğraf çekilesim geldi ve beni kırmadılar yanlız iki çapkın bir anda koluma giriverdiler çooook şaşırdım.Ama resim süper çıkmış :) sonra yarım saat sorgu tabi.Memleket neree yaş kaç pufff yani :)

Bu da klasik Japon havuzu ve Japon balığı (bu fotoyu benim Capon balığım çekti :))



Bu sahne eğer izledi iseniz Last Samurai (Son Samurai) filminde ki evin odası gibi .Ortada ateş yakma alanı (yemek pişirmek ve odayı ısıtmak için).














Ve bunlar da benim kısa gün karım :=)








5 yorum:

  1. Resimler cok guzel, gule gule kullan tahta sandaletlerini..
    Sinem okumadiysa hemen durtucem ben simdi onu okusun..

    Senin capon baligin caponmuydu??Merakli bir ziyaretciyim de!!

    YanıtlaSil
  2. �ok g�zel iyi e�lenceler dilerim size,
    Sinem g�rse �ok sevinece�ine eminim

    YanıtlaSil
  3. Ben o askıdaki devvv baykuşa bayıldım Aslı. :) Teşekkür ederim. Beni düşünmen beni çok mutlu etti. Geç de olsa.

    YanıtlaSil
  4. :))
    Begenmene sevindim :)

    Asli kim Ben sergul :))
    Walla ne zaman baykus gorsem sen geliyorsun aklima :)

    YanıtlaSil
  5. O balıkların boyu ne öyle?

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül