8 Ocak 2018 Pazartesi

2018 Hedeflerim



2017 hedeflerimi okumak için buraya tık tık

2017 hedeflerimin ne kadarını gerçekleştirebildim, öğrenmek için ise videoya beklerim :=)




Ve gelelim 2018 Hedeflerime

KİTAP

Geçen sene 52 kitap hedefimi 12 kitap eksikle tamamaladım.
Bu sebeple 52 + 12 = 64 kitap diyorum.

Sabahattin Ali'nin basılmış bütün kitaplarını bitirmek istiyorum.

Ve tabii ki 3 Japonca kitap hedefimi de yenilemek isterim.

FİLM

Geçen sene film hedefimi de gerçekleştiremedim. Ne yazık ki diziler alıyor bütün zamanımı.

Bu yüzden 30 film diyorum bu sene.


BELGESEL

Geçen sene almış olduğum en etkili karar bu oldu.
Bilinçli bir şekilde belgesel izlemeye karar verince, verimli bir yıl oldu benim için.
Bu sene de 30 belgesel diyorum.

GEZİ

Geçen sene 30 yeni yer demişim ama onu saymak zor olduğu için, bol bol gezi diyorum yine.
Bu sene birkaç fikir var kafamda inşallah gerçek olur.


Bunun yanında

Bol bol fotoğraf çekmek istiyorum.
Fotoğraf makinemi çok nadir elime alır oldum. Bunu kırmak istiyorum.

Japonya'da sinema, tiyatro ve konser etkinliklerine pek katılmıyorum ama fırsat yaratıp gitmek istiyorum.

Sağlıklı, mutlu, huzurlu olmak en önemlisi tabii ki!

Aslında 32 yaşıma girerken almış olduğum bir karar bu ama yine kendime hatırlatmak isterim.

'insanları anlamaya çalışmadığım' bir yıl diliyorum kendime.

Bunu neden yaptı
bunu neden söyledi
diye düşünürken, kendi kendimi hasta ediyorum.

Bazı insanların saf kötü, saf kıskanç ve saf cahil olduğunu
kabul edip, kendi hayatıma dört elle sarılmaya devam edeceğim.

İşte böyle 2018 hepimize güzellikler getirsin!


Mutlu Yıllar!

20 yorum:

  1. Ağızına yüreğine kalemine sağlık 🙏🏻

    YanıtlaSil
  2. 2017 Hedeflerime ne oldu videosunda 2018 hedeflerini bloğa yazacağını söylemiştin. O zamandan beri bekliyordum bu yazıyı. Seninle benim aramdaki fark sen daha çok zorluyorsun kendini mesela 52 kitap bitiremedim o zaman daha çok hedef koymalıyım diyorsun. Ben tam tersi. Örneğin 50 kitap bitiremedim o zaman 40 hedef koyayım diyorum. Kendimi kasmak istemiyorum �� Srnin bu özelliğin beni çok etkiledi. Açıkçası şaşırdım. Fikirlerin benim için değerli çünkü bana bir şeyler katıyorsun. Sevgiyle ❤��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy zorlamak olarak görmedim ben hedef yükseltmeyi :) bu kendime vermiş oldugum bir sozdu. Gecen sene tutamadım bu sene fazlasiya tutarsam iyi olur gibime geldi. Olmazsa kızmam, küsmem kendime :)
      yarim kitaplar var ya elimde ondan öyle dusundum sanırım :D

      Sil
  3. Sayende 30 yaşımda ilk defa bu sene bir deftere 2018 hedeflerimi yazdım. Sayı vermedim ama aklıma gelen ve ben bunu neden yapmıyorum dediğim her şeyi yazdım. Yaptıklarımı da daha çok daha çok diye kendimi gaza getirmek amaclı not ettim. Teşekkür ederim Sergül, sevgiler ��❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyyy çok heyecanlı sene sonunda o defter basardiklarinla dolsun taşsın insallah :)

      Sil
    2. İnşallah :) şunu bilmeni isterim ki yolumuzu aydınlatıyorsun. Çok yaşa emi ❤ mutlu yaşa ❤

      Sil
  4. Sayende 30 yaşımda ilk defa bu sene bir deftere 2018 hedeflerimi yazdım. Sayı vermedim ama aklıma gelen ve ben bunu neden yapmıyorum dediğim her şeyi yazdım. Yaptıklarımı da daha çok daha çok diye kendimi gaza getirmek amaclı not ettim. Teşekkür ederim Sergül, sevgiler ��❤

    YanıtlaSil
  5. Sergull abla umarim hedefleriniii gercrklestirirsin aminnn

    YanıtlaSil
  6. Sergull abla umarim hedefleriniii gercrklestirirsin aminnn

    YanıtlaSil
  7. Sergül ablaaa ya siyasi liderlere öl de ölelim falan diyolar ya, sen ne dersen benim için de öyle ahabahabaja �� HEDEFİN HEDEFİMDİR SERGÜL BAŞKAN❤❤❤❤❤❤ Utanarak söylüyorum bunu; sen 40 kitap dediğinde bi döndüm baktım ki senin hedefinin yarısını bulmamış bitirdiğim kitaplar geçen yıl (Wow 2017'ye ilk kez geçen yıl dedim ��) AMA bak buraya yazıyorum -yine bi word play yaptım :D- bu sene okuma listemdeki, rafımdaki okunmamış kitapların hepsi bi te cek�� Yıllardır ilk ya da ikinci kez bloğuna yorum yapıyorum bi heyecanlandım, canlı yayına beni aldığından beri bu kadar heyecanlanmamıştım zaar.... SENİ ÇOK SEVİYORUM SERGÜL ABLAM, yazan parmağına, gezen ayağına, okuyan gözüne, aklına sağlık. Tüm bunları severek yapan kalbine sağlık, iyilik, güzellik ❤❤❤❤❤

    YanıtlaSil
  8. İnsanlar saf iyi, saf kötü değildir, her insanın için de kötülük de iyilik de vardır, biraz din tarihi okuması faydalı olabilir. Sevgiler ve güzel bir yıl dilerim.

    YanıtlaSil
  9. Sergül Abla. Sayende ilk defa hedeflerimi yazdım. Daha önce yazmak yerine hep kafamda tutardım. Çünkü gerçekleşmeyince üzülmek istemezdim. Ama bu yıl ilk defa kaygılarımı yendim ve yazdım. 😁😁

    YanıtlaSil
  10. Senin ince ruhun insanların kötülüklerini kaldıramayacak kadar narin sergül ablacım öyle iyi demişsin ki :) ben de insanların seni anlamaya çalıştığı bir yıl geçirmeni diliyorum <3

    YanıtlaSil
  11. Yılın en önemli hedefi insanları anlamaya çalışmaktan vazgeçmek olmuş. Aşırı empatiden ölmediğimiz bir yıl olur umarım.

    YanıtlaSil
  12. Su insanları anlamaya çalışmama sözü bana da lazım. Ben de varım. İnşallah planlarımızın hepsini gerçeklestiririz

    YanıtlaSil
  13. Sergül abla siz böyle yazınca benimde aklıma geldi 2018hedeflerim defteri. 20 yaşıma girmek üzereyim ve 5yıl sonraki Zeynep'e mektup yazmayı düşünüyorum şuanda :D

    YanıtlaSil
  14. Dilediğin gibi güzel ve dolu dolu bir sene diliyorum sana Sergül abla. :)

    YanıtlaSil
  15. çok mutlu bir yıl olsun :) selamlar...

    YanıtlaSil
  16. Şimdi 5 ay sonra okuyunca hedefleri anladım ki eksik hedefler koymuşum kendime.. 1 Temmuzda bende 6 aylık hedef listesi yapmaya karar verdim

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül