20 Mayıs 2017 Cumartesi

Parkta Yürüyüş

 

Kaç yıldır burada oturuyoruz. Bu parkın önünden zibilyon kere geçtiğimiz halde bir kere bile girmemiştik içine. Meğer neler kaybetmişiz.


 Sakuralar açmadan önce biraz yürüyüş yaptık. Ne de iyi geldi bize.


Böyle bir kuş gördük. Ne olduğunu bilemedik. Video yayınlanınca turna kuşu diyenler oldu. Bilenler var mı?



Sakura yani kiraz çiçeklerinin bir çok çeşidi varmış. Bu cinslerden biri açmıştı bile.



Parkta bir de kule vardı. Tepesine çıktık ve manzara böyleydi. O kadar şiddetli bir rüzgar vardı ki uçacaktık :)




Japon bahçesi bölümü de vardı.



 Açmış bir tane ağaç bulunca tabii ki hemen fotoğraf çekildik ya ne yapacaktık?

Videosu da var belki izlemiş belki de kaçırmışsınızdır :)



11 yorum:

  1. Kuş ne kadar güzelmiş ♥

    YanıtlaSil
  2. Sergül kızım. Senin yayınlarını hep görüyorum. Ancak bugün okuyabildim ve müthiş bir gezi, sonunda alışverişinizdeki seçimlerinize eşlik ettim. Videoların çok profesyonel. En çok da eşini sevdiğin için bu defa seni rahatlık ve gönül huzuruyla seyrettim. Seni sevgiyle kucaklıyor, sevimli eşine sevgi ve selamlarımı gönderiyorum. Mutluluk ve huzur peşini bırakmasın kızım. Ece ablan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim. Begenmenize cok sevindim
      Sevgilerimle

      Sil
  3. Yürüyüş gibisi var mı...

    Mis... :)

    İyi hafta sonları... :) Ben de beklerim sayfama! :) ;)

    YanıtlaSil
  4. Selam, videolarını izliyorum ama bu gün ilk kez bloğuna bakıyorum. Özellikle gezi videolarını çok seviyorum, artık buradan yazılı olarak da takip ederim.
    Senin ilk videonu izlediğim günden beri (bu arada Okan Bayülgen'de izlemiştim ama onu saymıyorum) fikrim hiç değişmedi... Sen her zaman güçlü olmak zorunda olmadığımızı hatırlattın, bence her zaman bize ve kendine dürüst davranıyorsun. Uzun yazıp sıkıcı olmak istemiyorum, işin özeti sen iyisin hep böyle iyi kal...

    YanıtlaSil
  5. Yazın hep olsun, biz hep okuyalım...

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar kuşun türü gri balıkçıl :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazıyı yazarken daha doğrusu kuş fotoğrafını eklerken sen geçtin içimden. O kadar mutlu oldum ki yorumuna
      teşekkür ederim :D hala buralarda olmana sevindim!

      Sil
    2. Merhaba Sergül, sanırım blog yazmaktan sıkıldım ama seni ve bir kaç kişiyi takip etmeye çalışıyorum. Instagram pazartesileri, vloglar vb. Buradayım aslında fakat yorum yazma özürlü bir insanım. Umarım yaz ayları senin için çok güzel geçer ve bizimle paylaşırsın güzellikleri. Hoşçakal :)

      Sil
  7. Ne güzel yaşadığın yerde hala yeni yerler keşfediyorsun, bense betondan boğuluyorum :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül