11 Mayıs 2017 Perşembe

Kozmetik Alışverişi



 Bu yazıda yazacağım ürünlerin tamamını videoda anlatmıştım :) Dilerseniz önce ona bakabilirsiniz :)



İlk fotoğraf bana hediye gelenlerden oluşuyor.

Hatice sayesinde tanışmıştım bu el kremi ile. Yine Hollanda'dan yolladı sağolsun. Avon'un gliserinli el kremine benzetiyorum ben. El ve tırnak diyor ya gerçekten tırnaklarıma iyi geliyor bu krem.
Herbamedicus Hand & Nagel creme Alor vera ve Kamille

Melek'in paketinden çıkanlar ise şöyle
Loreal True Match kapatıcı 4 Beige
Maybelline The Eraser Eye Kapatıcı Light
Maybelline The Falsies Push Up Angel mascara





              Tanya Burr Lip Gloss
Afternoon Tea ve picnic in the park

Flour the Force Lip Gloss
020 written in the stars
Maybelline The Eraser Eye Kapatıcı Light ve Nude
Bed Head Tigi Dumb Blonde 





 Lululun maske Okinawa Özel serisi

Canmake Stay-on Balm Rouge T01

Cezanne 302

Laccic Body Whipped Milk








Lancome La vie est belle parfüm set

Emperio Armani She

Clinique set içerisindekiler
All About Eyes göz kremi
Moisture Surge nemlendirici
High impact mascara
superbalm moisturizing gloss



Tigi Catwalk Fashionista şampuan ve saç kremi
Osmo Violet Mask




Aldıklarım ve hediye gelenler bu kadardı umarım beğenmişsinizdir

Sevgilerimle


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül