2 Mayıs 2017 Salı

İnstagram ile Pazartesi #204

instagram kullanıcı adım:serrose
Yoshi'nin kullanıcı adı:yoshijaponbalik
Ablamın kullanıcı adı:sermoon09
Annemin kullanıcı adı:3kizannesi

instagram web üzerinden beni takip etmek isterseniz buyrun bu linke.






    Okul bitti daha çok okurum dedim ama olmuyor arkadaş. Bir yavaşım bir yavaşım anlatamam!



 Yalnız olduğum her gün kendime kahve yapıp, içiyorum hayrolsun! :D



Kedileriyle meşhur olan tapınağı gezmeye gittik :) Güzel bir gün oldu bizim için!






 Aylaaarrr önce Erina için Türk abur cuburları ayırmıştım. Sonunda çekebildik videoyu :) Kimler çoktan izledi :)



   

 Ve bir alışveriş günü güneş gören masum Serrose :D


Günler çooook hızlı geçmiyor mu?  Benim inişli  çıkışlı, şükür iyi gidiyor. Sizin nasıl?


Bu hafta hepimiz için çok güzel olsun inşallah

Serinin diğer yazıları için buraya tık tık 

9 yorum:

  1. harika resimler Sergül'cüm, kitap okuma hallerini çok seviyorum, tepsin çok tatlı:) tapınak süpermiş, Hana'ya bayıldım (çiçek kız:)), bizde de yapsalar keşke, büyük avlulu camilerde yapılabilir böyle, yardım yapanlara oradaki gibi küçük hatıra tarzı şeyler verilebilir, çok hoş:)

    YanıtlaSil
  2. Ben izledim😀bu seriyi seviyorum bence devam etmelisiniz😀

    YanıtlaSil
  3. keşke maillere dönüş yapabilseydin sergül ablaa

    YanıtlaSil
  4. Ablacim seni cooook seviyorum Erina ile olan videona bayildim icimin bolca sıkıldıgı bu gunlerde beni guldurdugun icin tesekkur ederim

    YanıtlaSil
  5. Bu aralar evden uzakta wi-fi'siz olduğum için videoları izleyemiyorum. Her bildirimde üzülüyorum o yüzden. Döner dönmez birikenleri izleyeceğim inşallah. Çok hoşuma gidiyor izlemek ya da bir iş yaparken açıp anlattıklarını dinlemek.

    YanıtlaSil
  6. bahar havası canım okuyamamak ondandır bende de var o :) ayrıca kahve iyi bir yalnızlık arkadaşıdır yalnız kalınca pişirmen ondandır.. keyfin sevgin çok olsun balliim.. ♥

    YanıtlaSil
  7. Çok şükür iyi gidiyor. Hepimiz için hep iyi olsun inşallah. Bol okumalı günler. :)

    YanıtlaSil
  8. kemal sunalın kitabında en çok güldüğün yeri merak etmişim dir? ben ayhan ışıkla ilgili olan yere çok gülmüştüm. okumak çok güzeldir hele ki beğendiğin anlatım dilinde ise bir günde de bitebiliyor bazı kitaplar bir dönemde insanın eline alası gelmiyor her nedense . bol okumalı günler senin sayende sende gördüğüm kitaplardan bazıların bende alıyorum ve hiç pişman olmuyorum.

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül