4 Ocak 2017 Çarşamba

Sergül Kato Kanalımda En Çok İzlenenler 2016



 Öncelikle hala Sergül Kato kanalıma abone olmadıysanız aşk felan olsun yani :)

2016 yılında en çok hangi videolarım izlenmiş ben merak ettim, siz de edersiniz belki diye yazma isteği duydum.

Sizler hangilerini izlemiştiniz?
Hangisi favorinizdi?

1
Efsun'dan Sonra
Efsun'u kaybettikten sonra annemin evinde bir gece, kalbim sıkışırken çekmiştim bu videoyu.


2
Hadi Yeni Evi Gezelim
5 sene önce bu evi aldığımızda çekmiştik bu videoyu, 5 sene sonra en çok izlenenlerde olması şaşırttı beni


3
Bir Dolu Kırtasiye
Serve firmasından gelen kocaman paketi paylaşmıştım sizinle. Benim gibi kırtasiye severlerin gözdesi anlaşılan :)


4
Japonya'da Jel Tırnak
Erina'nın sürekli gittiği salona gitmiştim. Hayatımda ilk defa jel tırnak yaptırdım. Türkiye tatilim boyunca çok rahat kullandım. Bu ara yine canım çekiyor


5
Kızımız Doğdu
Efsun'u kaybedince onun olduğu videolar ilgi çeker oldu sanırım


6
Japaonya'da Kuaför Deneyimi
Listede bir eski video daha, şaşırdım :)


7
Nasıl Baş Ediyorum? Baş Edebiliyor Muyum?

Efsun'u kaybettikten sonra çok sorulan sorular üzerine anlatma ihtiyacı duyduklarım


8
Japonya'da Hamilelikte Batıl İnançlar


9
Yoshi Kim?

aaa yine eski bir video :)  Sürekli Yoshi kim diye sorulunca çekmiştim 2012 yılında :)


10
Abur Cubur Alışverişi Türkiye

Yine eski bir videom, ben video çekmeyi bıraksam mı ne yapsam? Eski videolarım daha çok izleniyor baksana :D
Sevmiyor musunuz yeni videolarımı yaaaa?

9 yorum:

  1. Yıllar ne çabuk geçiyor ev tanıtım videonu düz izlemiş gibiyim ama 5 yıl önce yazınca şok oldum.

    YanıtlaSil
  2. Bende kendimce bir blog hazırladım inceleyip yorum yapmanız mümkün mü teşekkürler Dua

    YanıtlaSil
  3. Hahah ben yeni videolari da seviyorum sadece challenge videolari biraz sıkıci oluyor onlari izlemiyorum ama bunun disinda o bahsettigin videolari ben de izledim, hatta hepsini. Ama seni de Efsundan sonra videon ile tanidim. Bu neymis diye acip izlemistim, anasayfama dusunce. Hala ara sira onerilerde cikiyor o videolar. Kirtasiye videolarini da surekli izliyorum zaten tekrar tekrar bazen. :)

    YanıtlaSil
  4. Şu sondaki abur cubur videosu.. En az 3 kere izlemişimdir, çok eğleniyorum senin alışveriş, abur cubur videolarını izlerken :)

    YanıtlaSil
  5. Yenileride izliyorum tabi ama, eskileride dönüp dönüp izliyorum valla güzel oluyo. Hatta bazılarını bulamıyorum bazen mesela fukuroideki evinde çektiklerin :)

    YanıtlaSil
  6. Ben sizi daha bu hafta ev videonuzla keşfettim.
    youtube eskileri tavsiye ediyor demek ki
    daha çok eşinizle olan videoları sevdim çünkü çok tatlısınız yan yana
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  7. - benim favorim bir sergül kato başyapıtı olan ''çantamda ne var'':) senin düzenin harika bayılıyorum.

    bu arada yazılarını okumaktan daha cok zevk alıyorum ne yalan soyleyeyım duzenlı olarak bloga gırıp bakıyorum yenı yazın var mı dıye. sanırım blogger olarak artık sadece seni takip ediyorum arada burayı boşluyorsun boşlama sergülcüm güzel yazılarını bekleyenler var :) sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Ben çok seviyorum hem yeni videolarını hem de eski videolarını tekrar tekrar izlemeyi. Kitap videolarını izledikçe eski bene döndüm ve kitap okumada hızlandım. Çantamda neler var videoalarınla çantamı daha düzenli tutuyorum. Kırtasiye videolarınla kırtasiye aşkım kabardı.Aslında daha da uzar gider bu liste. O yüzden kısacası videoların bana göre hem eğlendirici hem de eğitici. Sevgiler :))

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül