10 Ocak 2017 Salı

ba-yı-lı-yo-rummm

iherb'den yapacağınız  alışverişinizde %10 indirim kazanmak için QSR131 kodunu kullanmayı unutmayın :)


  Merhaba ben Sergül bitki ve meyve çayını çok seviyorum. Evde en az 20 çeşit çay olmayınca bir eksiklik hissediyorum. Ama her zaman içlerinde bir gözdem olur!
 Sizlere son zamanlarda bayıla bayıla içtiğim yeşil çayımı anlatmak isterim. 

Linki burada tık tık 

Twinning Nightly Calm Green Tea! Hayatımda içtiğim en güzel, en lezzetli yeşil çay olabilir kendisi. Sakinleştirme özelliği de varmış valla ben paketi açarken daha sakinleşiyorum. Buram buram nane kokuyor kendisi bana çocukken bayılarak aldığım Center Fresh gibi aynı. Bu arada hala var mı center fresh? hani böyle ısırınca balı içinden çıkan offff

Çaya dönelim kokusu bana sakızı hatırlattığı için daha açarken bir sırıtma beliriyor yüzümde, sonrası içimi kolay süper bir yeşil çay. İçine hiçbir şey eklemeye gerek yok. 1. kutu bitti 2. deyim ve sanırım düzenli satın alacağım.

İherb dünyanın birçok ülkesine ürün gönderiyor. Bazı ülkelerle anlaşmaları var bulunduğunuz ülkeye ve siparişe göre kargo ücreti değişiyor. Ama fırsatınız olursa mutlaka deneyin bu çayı ve bana yorum yazın :)

Bu arada kodu kullanmayı unutmayın ki %10 indirim kazanabilin :)
Ben gittim 
Nereye mi?
Çayımdan yapmaya tabii ki :)

Diğer iherb yazılarım için buraya tık tık 

iherb alışverişim için buraya tık tık 

Organik Alışveriş için buraya tık tık 

Yine Organik Alışveriş için buraya tık tık 

Nature's Path Chewy Granola Bars, Dark Chocolate Chips:  
Blog yazım için buraya tık tık   Satın almak için buraya tık tık  
 

5 yorum:

  1. Ben de severdim bitki çayını ama seni tanıdıktan sonra her gördüğüm bitki çayını alıp denemeye başladım :D Afiyet şifa olsun canım <3 <3

    YanıtlaSil
  2. Türkiye ye gönderim yaparmıki yada sağ salim gelirmi :)

    YanıtlaSil
  3. Afiyet bal şeker olsun canim ablam:-*

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, sizin gibi Blogger servisini kullanan kişisel blog yazarları için Blogger temaları paylaşıyorum.

    Eğer, blogunuzdaki temayı değiştirmek ve yerine adsense, mobil ve seo uyumlu Blogger teması kullanmak istiyorsanız www.portalblogger.com adresine bir göz atmanızı öneririm.

    Size bu yorumu yazmamdaki amaç: sitemi ziyaret ederek hem kendi ihtiyacınıza göre güzel bir tema bulmanız hemde portalblogger.com hakkındaki görüş ve önerilerinizi benimle paylaşmanız. Şimdiden çok teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül