8 Ocak 2017 Pazar

Bana ne iyi geldi?




Efsun'u kaybettikten sonra onlarca mail, mesaj ve yorum geldi.
Abla bunu izle, abla bunu dinle diye..

İlk günler aşağıdaki videoya takmıştım
hatta herkese izlettiriyordum
beni sakinleştiriyor, bana iyi geliyor.
17. mektup du sanırım adı onu da okudum ama video bana en iyi geleniydi
izleyin

başlığı ve yer yer adamın tavrını sevmiyorum ama anlattıkları iyi geliyor




son zamanlarda da Nouman Ali Khan videolarına taktım. Onlar da çok iyi geliyor.
Sabırlı olmakta iyiydim her zaman ama bu en büyük sınavımda zaman zaman sabrım bitecek
yitecek ve beni yenecek gibi oluyor.
İşte o zaman yine bu videoları izliyorum, bana iyi geliyor
belki
size de iyi gelir diye buraya eklemek istedim.

bana bu videoları gönderenlere teşekkür etmek isterim.
Allah razı olsun!

8 yorum:

  1. En baştaki manzara resmi Urla... memleketim :) ayrıca bu videolar ile size destek olanlardan allah razı olsun. Herşey güzel olacak, gülebildiğin müddetçe de yaşıyor ve iyilesiyorsun demektir :) sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Mehmet yıldızı ilk sizin tavsiyenizle izlemistim. Bir yil oldu sanirim.cok zor zamanlardan gectim ve bana gercekten hep o videolar iyi geldi. Emegin buyuktur Allah razi olsun.

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar sanslisinn aslindaa Sergul hanim. Hepp bu dunya icinn dusunmemekk lazim. benimde var bir evladim ve suan oteki dunyadaa yanimda olamayacak olmasii canimii yakti. Insallahh bu sinavinizi en iyii sekildee verirsinz kii verebildiginizi isyna etmediginizii gorebiliyorum ve takdir ediyorum. allahh sabir versinn size.

    YanıtlaSil
  4. Ben senden daha önce kaybettim evladımı. 3.5 aylıktı. Yanlış anlama niyetim katiyen acılarımızı kıyaslamak değil,ki zaten haddim de değil fakat özeniyorum sana biliyo musun? Sen benden daha çabuk toparladın belki daha olgun karşıladın.. ben 1.5 yıldır taşıyorum bu acıyı ve oğlumun yanına yeni evine gitmekten başka hiç bişey mutlu etmiyo beni. Belki sen de iyi değilsin ama iyiymiş gibi yapmayı öğrendin. Ben yapamadım. Bu oyunu yavaş yavaş kaybediyorum ben. Allah sabrımızı artırsın

    YanıtlaSil
  5. Dinlediğiniz Mehmet Yıldız Mersin'de bir okulda matematik öğretmenliği yapmakta.
    Üslubu ben dinlerken sanki öğrencilerine hitap ediyormuş hissi veriyor.
    Daha çok videosunu dinlemenizi öneririm. İçiniz daha çok rahatlayacaktır.

    YanıtlaSil
  6. Daha da yaxşı olacaqsınız inşallah. Dualarımız hər zaman sizinlə.

    YanıtlaSil
  7. Abla seni çok seviyorum kendine iyi davran 💕

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül