18 Ekim 2016 Salı

Yogi Çaylarım



   Merhaba ben Sergül :) bitki çayı çok severim, hiç belli olmuyor değil mi?

Yogi Tea markasını ilk defa Japonya'da görmüştüm. İthal ürünler satan mağazalarda oluyor kendisi. Biraz fiyatlı olduğundan almıyordum hiç. iherb sitesinde satıldığını görünce her alışverişte birkaç çeşidini atıyorum sepete. Şimdiye kadar 12 çeşit denemişim. Toplamda 59 çeşit varmış. Yolum uzun :) Elimdekilerin deneme videosu gelecek en kısa zamanda. Şimdilik sadece elimdekileri göstermek istedim.

iherb'den yapacağınız  ilk alışverişinizde 5 dolar indirim.  %5 indirim kazanmak için QSR131 kodunu kullanmayı unutmayın :)

 Woman's Teas 

 Ben bu seriden 3 tanesini denedim.

İlk olarak hamilelik dönemine yardımcı  Woman's Mother to be ile başladım. satın almak için buraya tık tık 

Adet dönemine yardımcı Woman's Moon Cycle için buraya tık tık

Kendimi yorgun hissettiğim günlerde, güne başlamak için de Woman's Energy için buraya tık tık 


Rest&Relax Teas

Bu seride 8 çeşit bulunuyormuş bende ise 3 çeşidi mevcut.

Uyku öncesi, uykuya hazırlığa yardımcı Bedtime için buraya tık tık

Sakinleşmeye yardımcı Honey Lavender Stress Relief için buraya tık tık 

Duygusal durumu düzenlemeye yardımcı St. John's Worth, Blues Away için buraya tık tık


Green Teas

Bu seride 11 çeşit bulunuyormuş. Bende 2 çeşidi mevcut

Green Tea Blueberry Blueberry Slim Life için buraya tık tık

Green Tea Muscle Recovery için buraya tık tık 


Cold Weather Season Teas 

Bu seride 8 çeşit bulunuyormuş. Bende 1 çeşidi mevcut.

Rahat nefes almaya yardımcı Breathe Deep için buraya tık tık


Detox and Healthy Cleansing Teas

Bu seride 9  çeşit bulunuyormuş. Bende 3 çeşidi mevcut.

Green Tea Blueberry Blueberry Slim Life için buraya tık tık

Detox için buraya tık tık

Berry Detox için buraya tık tık

Digestive Support Teas

Bu seride 7 çeşit bulunuyormuş. Bende 1 çeşidi mevcut.

Mide rahatlatıcı Stomach Ease için buraya tık tık 


Bendeki bütün çaylar bu kadar (şimdilik) tabii ki satın almaya devam edeceğim :) Sizin favori bitki çayınız nedir?


iherb'den yapacağınız  ilk alışverişinizde 5 dolar indirim.  %5 indirim kazanmak için QSR131 kodunu kullanmayı unutmayın :)

Videoyu da izlemeyi unutmayın :D


3 yorum:

  1. Honey Lavender stress relief'i merak ettim, yeşil çaylar da ilginç, güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  2. Ah ah Sergülüm iherb benim içimde büyük yara. Özellikle doğal içerikli, uygun fiyatlı ve çeşitli olduğu için cilt bakım ürünlerimi ordan alıyordum ama kozmetik yasağı sağolsun! ...
    Şimdi ancak iç geçiririz biz böyle.

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül