11 Ekim 2016 Salı

Dinliyorum, Okuyorum, İçiyorum #4




Siz özlediniz mi bilmem ama ben özlemişim bu seriyi :)

Bugün kısa süreli bir keyif yaptım (çok şükür)

Dinliyorum:  Harun Kolçak son albüme fena taktım kafayı!!! En favorim tabii ki Yanımda Kal! 

Okuyorum: uzun zamandır bu kitaba elim gidemiyordu. Efsun'la son 'keyif günümüzde' yanımda bu kitap vardı. Bugün bitirebildim! Kolay okunan, insanı düşündüren ve farklı düşünmeye sevk eden minik bir kitap.

İçiyorum: iherb alışverişimde almış olduğum Berry Detox çayımı aldım yanıma. Tavsiye ederim linki burada tık tık Alışverişin tamamını okumak için buraya tık tık 

Aaaa size ellerimle yaptığım keki de anlatmadan gitmeyeceğim tabii ki. Muzlu çikolatalı kekim, çok lezzetli ve hafif oldu. BAYILDIM! Tarif Damyskitchen'dan siz de yapmak isterseniz buraya tık tık 





5 yorum:

  1. Vay vay sergul ablacim :) yine güzel seyler keşfedilmiş...
    Sergul abla ben seni hem buradan hem de youtube takip ediyorum özgürlük savascisi görmüşsundur mutlaka :) seni çok seviyorum
    Bloguma ugrayip bir yorum biraksan varyaaaa dunyalar benim olur. ..
    Belkide benim neden özgürlük savascisi olduğumu ogrenirsin cok isterim bana gelmeni yorum yazmani :)
    Saglicakla kall
    Seni kocaman öpüyorum :))

    YanıtlaSil
  2. Bu finacnlarını çok seviyorum biliyor musun? tabağını görmemiştim, hem de takımmış, çok zarif gerçekten, güle güle kullan:) pasta nefis görünüyor, eline sağlık:) bu seriyi de özlemişiz Sergül'cüm, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. özlenmez mi? her daim huzur ve ilham veren, kitap okumaya isteklendiren:) iyi ki varsın<3

    YanıtlaSil
  4. tamda yazını okurken radyoda çalmaya başlayan 'yanımda kal'...

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül