3 Mart 2016 Perşembe

Yeni Kitap Kokusu



Son İstanbul seyahatimde Okuyan Us ofisini ziyaret edebilme şerefine nail oldum. Depo açık olsaydı oraya da uğrayıp derin derin yeni kitap kokusu çekmek vardı ya içime :)
Ofiste çok güzel sohbet ettik. İşlerine engel olduğumu düşünmesem kapanışa kadar kalırdım ya :) Ofisten çıkarken bu güzeller benimle geldiler. Sizinle de paylaşmak istedim.

Özellikle ergen kız annelerine tavsiye edebileceğim Kraliçe Arılar ve Taklitçiler - Rosalind Wiseman



Depresyon Atlası - Andrew Solomon
Tam bir kaynak kitabı olduğunu düşünüyorum. Ve dili de sade geldi bana. Ara ara açıp bakmalık.

Yaşlanmayan Yaşlılar - Prof. Dr. Özcan Köknel

Arka kapak çekti beni. Hayatı dolu dolu yaşayan insanlardan yola çıkarak anlatımlar yapmış. Malum bu aralar kendimi 'bin' yaşında ve 'içi ölmüş' hissediyorum. Bu yüzden yapıştım kendisine!



Makber - Cem Mumcu

Öncelikle kapağın dokusuna bayıldım. Hani böyle imkan olsa da dokunsanız ekrana. Sonrasında 'bazı kitaplarda denk geldiğim şu kadar dile çevrildi' ibaresinin ilk defa hakkı verilmiş. Arka kapakta 9 dilin hangi diller olduğu ve yılları da paylaşılmış! Bayıldım bu detaya.
Sanırım ilk defa Cem Mumcu romanı okuyacağım, heyecanlıyım!


Renkli Rüyalar Oteli - Esra Baran

Arka kapak der ki
'Hayatta iki doğru vardır. Kağıt üzerinde doğru olanlar ve doğru olduğunu hissettiklerimiz.'

Siz de katılır mısınız?


Müdürden Sonra Müdür - Tuğrul Uçak

Bu kitaba başladım. Henüz tam kendimi veremedim açıkçası. İlerledikçe gelecen detaylar.


Bir Gün Beni Ağlayacaksın - Tunç İlkman

Yazısını yazmıştım okumak için buraya tık tık 

Alkali Diyet - Dr. Ayşegül Çoruhlu

Uzun zamandır merak ettiğim bir kitaptı. En kısa sürede başlayacağım inşallah!

Altıncı Yok Oluş - Elizabeth Kolbert

Kapakta yazan 'İnsan kendi yarattığı yok oluşun kurbanı mı olacak?' yazısı ile Pulitzer Ödülü alması dikkatimi çekti.
Bakalım bakalım :)

Ölüm Yok Korku Yok - Thich Nhat Hanh

Tabii ki kitabın adı çekti beni. Bugün başladım ve otursam başına 2 saatte biterdi. Ama zor bir gün geçiyorum ve bu kitap tutuyor ellerimden bugün! Bitmesin istiyorum resmen ama meraktan da deliriyorum.
Alın bence :)

İnternette Ünlü Olma El Kitabı - Massimiliano Trudi

Amaç belli :) Okuyalım ve öğrenelim :) Şaka niyetine alınmış daha doğrusu verilmiş bir kitaptır. Ama okuyalım yine de :)

Ev Yapımı Bir Paraşüt - Berrak Yurdakul

Tabii ki kapaktaki kutucuklar çekti beni. Bakalım bana nasıl etki edecek.

Yeni kitaplarım bunlar :) Var mı aralarından okuduklarınız ya da okumak istedikleriniz?

Okuyan Us'a bir kere daha çoooook teşekkür ederim.

Daha önce gelen kitaplarımın videosu için buraya ve buraya tık tık

Ayrıca olur da yukarıdaki kitapları satın almak isterseniz babil.com da  serrose kuponu ile %5 indirim kazanabilirsiniz.
Ucuz kitap = daha çok kitap :)

9 yorum:

  1. Ev yapımı bir paraşüt'ü okudum kısa bi süre önce aziz kedi tavsiyesiyle:) kitabın yarısından sonrasında biraz kendimden bişeyler bulabildim:) keyifli okumalar:)

    YanıtlaSil
  2. internette ünlü olma kitabı :) eglenceli duruyor

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel tavsiyeler, teşekkürler...

    YanıtlaSil
  4. Kitap paylaşımlarin yine çok iyi okuyacaklarım olucak içlerinden aynen pulitzer ödülü alması banada ilginç geldi seviyorum seni yüreği güzel insan❤❤

    YanıtlaSil
  5. kitap okuyan güzel insan,hiç tanımadığımız halde çok seviyoruz seni.

    YanıtlaSil
  6. Sahibinden Satılık Sıfır İkinci El Ürünlerin İlan Sayfası
    www.logaar.com

    YanıtlaSil
  7. Merhaba Sevgili Sergül. 18-19 yaşıma kadar tam bir kitap kurduydum. Diğer anneler çocuklarını ders çalışıyor zanneder de bambaşka lüzumsuz bir işle uğraşırken yakalar ya, benim annem de ders çalıştığımı sanarken beni kitap okurken yakalıyordu :) Ancak üniversiteye başladıktan sonra ve internet hayatımıza iyice yerleştiğinde eskisi gibi düzenli kitap okuyamamaya başladım. Ta ki internet sayesinde seninle tanışana kadar, yani 1 sene olacak neredeyse. Goodreads' te seninle arkadaşız, senin challange' ların beni de heyecanlandırıyor :)Neredeyse 10 yıl aradan sonra düzenli okumalarıma sayende geri döndüm. Bunun için sana teşekkür etmek istedim. Yolun hep kitaplarla ve ışıkla olsun. Bir yerlerde karşılaşmak ümidiyle.

    YanıtlaSil
  8. Kendi adıma yeni yayınları pek takip edemiyorum. Sizin yazılarınız ilaç gibi oluyor, hemen sipariş veriyorum. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  9. yorumlarınızı bekliyorum , edinilecekler listesine eklemek için o halde , keyifli okumalarınız olsun...

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül