30 Eylül 2015 Çarşamba

Online Alışverişten Para Kazan


Çok uzun zamandır bahsetmek istediğim bir sistemdi. Sanırım Görkem Karman'dan duymuştum sistemi. ( Youtube kanalı için buraya tık tık )
Günümüzde çoğumuz artık online alışveriş yapıyoruz. Ben Japonya'da yaşadığım halde Türk sitelerinden alışveriş yapmaya devam ediyorum :) Paketleri anneme gönderip, ona getirtiyorum :=)

Öncelikle site ile hiçbir bağım yok bunu belirtmek isterim. Ben de duyup, üye oldum. Ve yakınlarıma da öneriyorum. Ve bloga da yazmaya karar verdim.

Bonusbay sitenin adı. Sistem yukarıdaki gibi çalışıyor. Önce siteye üye oluyor ve alışveriş yapmadan önce gitmek istediğiniz siteye bu site üzerinden giderseniz alışverişinizin belirli bir yüzdesi hesabınızda birikiyor. Bu biriken bonus 30 TL'ye ulaştığı zaman para sizin banka hesabınıza yollanıyormuş. Ben henüz 30 TL yapamadım :) Ama Türkiye'de yaşayıp aktif olarak online alışveriş yapanlar çok çabuk yapabilirler diye düşünüyorum.




Bunlar benim favori mağazalarım :) Türkiye'ye geldikten sonra Efsun için bez ve oyuncak alışverişlerini online yaptım. Bu noktada annelutfen sitesini keşfettim. Burası da Bonusbay'a üye site olunca bayıldım. Anne babalar için en büyük masraflardan biri bez. Online alıyor çoğu kişi anladığım kadarıyla, bu noktada birkaç lira geri dönse kimden kötü?



Bunlar da benim bonuslarım :) D&R alışverişimde hata oldu 0,30 geri dönüş yapılmış. Fark edip mail attım ve düzelttiler. Bu yüzden size önerim gitmeden önce mağazanın % kaç olduğunu bir kenara not edin. Ve yatırılan bonusa da bakın. 5.41 TL nerede 0,30 kuruş nerede?

 Siteye üye olduktan sonra site üzerinden alışveriş yapmayı unutmayın :) İyi alışverişler ve iyi biriktirmeler :)

Siteye üye olmak için  buraya tık tık 


4 yorum:

  1. Süper bir şey bu, keşke dün görseydim yazını, daha dün bez aldım:) neyse bir dahaki alışverişe artık, paylaştığın için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  2. Ben de avantajix.com'dan aynı benzer şekilde para biriktiriyorum.

    YanıtlaSil
  3. Faydalı. Teşekkürler Serrose.

    YanıtlaSil
  4. Yaaa :( keske ben de daha once gorseymisim son iki uc aydir yaptigim kitap alisverisinin haddi hesabi yoktu :(( simdiye 30 liram birikmisti kesin :) neyse better late than never :) tesekkur ederiz paylasim icin :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül