20 Eylül 2015 Pazar

Vanilya Club Eylül Kutusu


Türkiye'de olmanın en güzel yanlarından biri de bu kutuları kendim açıyor olmak. Normalde annem ya da ablam açar skype karşısında benim için :)

Önce sistemi anlatmak gerekirse Vanilyaclub sitesine üye oluyorsunuz. Ayda 35 liraya içinde ne olduğunu bilmediğiniz ama sizin doldurduğunuz ankete göre seçilen ürünler gönderiliyor. Lüks markaların 4-5 adet mini boy ürünler çıkıyor kutudan.
Üye olurken SKATO kodunu kullanırsanız, ilk alışverişinizde %10 indirim kazanabilirsiniz.

Bu ay dolu dolu çıktı kutu.

Neden bilmiyorum ama 2 adet Alessandro Hand!Spa el peelingi 50 ml çıktı. El peelinglerini seviyorum. Bu ürünü de merakla kullanacağım.

Ofra Blush CAndy Apple 4g : Çok değişik bir yapısı var bu allığın. Kremsi, kadifemsi. Rengi de hoşuma gitti.

Wella System Professional Repair Mask30 ml: Saç maskesi kullanmayı çok seviyorum. Wella da bu alanda kendini ispatlamış bir marka. Kokusunu çok sevdim, umarım yapısını da severim :)

Alessandro Oje 3410 10 ml: Alessandro ojeleri kaliteli buluyorum. Bu renk tam annemlik olduğu için ona kaptırdım bile :)

Boots Botanics 35 Cinnamon far 2.5 g : Daha önce de çıkmıştı bu farlardan. Bu ablamın olacak bu yüzden :) Fiyat&performans açısından bakılırsa güzel bir far olduğunu düşünüyorum.

LCN törpü: Törpü her eve lazım :)

James Bond 007 1.2 ml erkek parfümü:  Offf böyle kokan erkek parfümlerini çooook seviyorum. Yoshi de beğenirse alabiliriz. O kadar yani :)

Davines Absolute Beautifying Shampoo 12ml: Daha önce de çıkmıştı bu markanın şampuanı. Tam anlamı ile bayılmıştım. O yüzden küçük bile olsa çıkmasına çok sevindim. Zevkle deneyeceğim :)


Lashcare Volume Up Coating mascara: Bu mascarayı denemek istiyordum ama hamile ve emzirenlere önerilmez yazınca kutusunda korktum :(

İçerik fotoğrafını da ekliyorum.

Ve tabii ki bir de video :) İyi seyirler :)

2 yorum:

  1. Güle güle kullanın :) Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Meraba sergul umarım iyisindir :) bahsettigim kirpik uzatici etkisi olan maddeler yok ama maskara paraben içermekle kalmamış her çeşidini de kullanmışlar. Paraben östrojen etkisi olan toksik bir madde. Dolayısıyla gebelikte kesinlikle uzak durulmalı bebege ciddi zarari olabilir. Emzirenlerde de aynı şekilde süte geçtiği için. Üzerinde gebeler ve emzirenler diye belirtilmiş ama bunun dışında da sakinilmasi gerekiyor. Çünkü meme kanserine sebep olabiliyor. Nedeni meme kanserinin genetik yapı dışında maruz kalinan östrojenle ilişkili olmasi. Urunler paraben icermez yazdiginda dikkatimizi çekiyor ama yazmadığında bakmak aklımıza gelmiyor maalesef:/ Benden bu kadar yarın tıpta uzmanlık sınavım (tus) var bana şans dile lutfen ^_^

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül