2 Şubat 2015 Pazartesi

İnstagram ile Pazartesi #170

instagram kullanıcı adım:serrose
Yoshi'nin kullanıcı adı:yoshijaponbalik
Ablamın kullanıcı adı:sermoon09
Annemin kullanıcı adı:3kizannesi

instagram web üzerinden beni takip etmek isterseniz buyrun bu linke.



Ehliyet sınavı sonuçlarını beklerken Starbucks'a gitmiştik. Kazanamadım ama olsun darısı gelecek sefere inşallah.

Bu ara evden dışarı pek çıkmadığım için (gezi anlamında) arşive dalıyorum bolca. Sanırım bu hırkamı orada unuttum. Özlüyorum kendisini çok :(
Matsumoto Kalesi yazısı için buraya tık tık
Matsumoto Kalesi videosu için buraya tık tık 


Can sıkılınca yazmaya, çizmeye, boyamaya devam :)


Bu ara yine masking tape aşkım depreşti. Topladım hepsini bir yere. Ama bugün fark ettim ki kayıplarım var. Bazı favorilerimi bulamadım. Türkiye'de mi bıraktım acaba :(

Bu kız ne yapıyor bunlarla diyenler için Masking Tape yazım buraya tık tık 



Ben bir de ninja olmuştum yaa okumuş muydunuz? Yazısı burada tık tık  videosu da burada tık tık



İnstagram'da sevgili pemberujlukiz beni çizmiş, çok mutlu oldum. Nasılım?



Derken bu sabaha da alevkk2'nin resmi ile uyandım. Sabah gördüğüm ilk şey bu oldu. İlk hamile çizimim olmuş oldu böylece :)

Pemberujlukiz ve alevkk2' e çok teşekkür ederim.


Ve bizim evin şapşileri. Onlarsız olur mu? Koltukta keyif onlarsız olmaz :)

Sevgili elifcantopaloglu (instagram'dan) buralarda mısın bakalım? İnstagram ile Pazartesi yazısında görüşürüz demen çok hoşuma gitti.

İşte böyle geçti bir hafta. Umarım bu hafta da çooook güzel geçer.
Daha fazla fotoğraf için tumblr'e buyrun 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül