25 Haziran 2014 Çarşamba

Lotte ice cream - Mutfakta Neler Var #51

 Bu bağlantıya tıklayarak diğer Mutfakta Neler Var yazılarıma gidebilirsiniz.


Uzun zaman önce görmüştüm bu dondurmayı. Tabii hemen attık sepete.  Lotte genel olarak sevdiğimiz bir marka. Tabii onun da vermiş olduğu bir güven var.

Bu dondurmanın özelliği iki ayrı dondurmanın birleşiminden yeni bir dondurma oluşması.
Bilmece gibi konuştum değil mi?



Şöyle ki kırmızı kısmı çilekli, yeşil kısmı kavunlu ikisini birleştirince karpuzlu dondurma oluyor.

Biraz şüphe ile daldırdık kaşıklarımızı. Ve ta*daaa doğru söylüyorlar. Tek tek yediğinizde vaad ettiği gibi, birleştirince karpuz gibi oluyor.


Dondurma da bile ilginçlik bulan Japonları kutluyorum :)

 Bu bağlantıya tıklayarak diğer Mutfakta Neler Var yazılarıma gidebilirsiniz.


6 yorum:

  1. Gerçekten çok güzel görünüyor :)Afiyet olsun Sergül abla :)

    YanıtlaSil
  2. canım istiyooooo uhuhuhuu. Afiyet olsun güzeller güzeli. Benim için son nokta; kare şeklinde karpuz olmuştu:))

    YanıtlaSil
  3. Çok ilginç ve çok garip!!Neden karpuzla yapmamışlarda,bu iki tadı karıştırarak karpuz tadı elde etmeye çalışmışlar? Japon işte!!

    YanıtlaSil
  4. sergül abla dondurmada senin kadar güzel duruyor seni çok seviyorum

    YanıtlaSil
  5. Çok ilginç! O.o ben de denemek isterdim T.T çilek ve kavunlu dondurma alıp bi denesem mi acaba?~ (:

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül