30 Haziran 2014 Pazartesi

İnstagram ile Pazartesi #146

instagram kullanıcı adım:serrose
Yoshi'nin kullanıcı adı:yoshijaponbalik
Ablamın kullanıcı adı:sermoon09
Annemin kullanıcı adı:3kizannesi

instagram web üzerinden beni takip etmek isterseniz buyrun bu linke.



Saçlarımı boyadım. Çilekli karamel rengine ama olmadı tam. Köpük boya yarıda krem boyaya dönüşünce benim az görünen ama çok olan saçıma yetmedi. Bu yüzden en kısa zamanda tekrar boyayacağım :)

Domates suyuna takmış durumdayım birkaç aydır. %100 Domates suyu satın alıyorum. Kaç şişe bitirdim hatırlamıyorum :)
Kalp bardaklarımızı hatırlayanlar oldu öpüyorum onları :)

Hatırlamayanları buraya alalım tık tık 

Ortanca bahçesine bizim kızları da götürdüm tabii ki :)





Gece gece takoyaki beklemece. Hala çok alışamadım bu tada ama seveni çok :)



Bulduğum bütün gözlükleri deneyince Yoshi'nin aldığı hal :) Hayır yeni güneş gözlüğü alma niyetim yok. Ama denememek olmazdı :)

Benim böyle geçti yani. Sizin nasıldı?


Herkese çok keyifli bir hafta diliyorum.


                                                     Daha fazla fotoğraf için tumblr'e buyrun 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül