8 Mart 2014 Cumartesi

Ne Otuz mu?


Aslında bu hayatta en anlaşamadığım insan!
Aslında karakterlerimiz gece ile gündüz kadar aynı olan insan!
Aslında bu hayatta en çok kavga ettiğim insan!

Aslında her şeye rağmen bu dünyada çok sevdiklerimden olan insan!

Evet o benim ablam :)

Çocukluktan beri kedi köpek gibiyiz.
Ne yan yana durabiliyoruz ne de ayrı!

Birbirimizde olmayan yanlara diğerimiz saygı gösterdikçe ya da uyum sağladıkça diyelim, bizden mutlusu yok :)

30 yaşına girdi bugün bu deli :)
Yaşlandın artık diye dalga geçiyorum.
Çünkü ben halaaaa 20'l i yaşlarımdayım :)

Ama insanın ablasının 30 yaşında olması çok garip bir duyguymuş :) Ama kendisi de garipsiyor.
Şöyle ki!
Sabaha kadar Skype ile görüştük. Bir rahatsızlık yaşadığı için Söke'de doktorlara falan gidiyor.
Bir doktoru anlatıyordu. Ben kaç yaşlarında diye sordum.
Ya koca adam 30-40 yaşlarında vardı deyince bende kayış koptu tabii :)
Taze 30 yaşın ağzından çıkanı kulağı duymadı sanırsam :)
Sonra çevirdi. 31-40 yaşlarında vardır dedi.

Taze 30 'luk 1.5 yıl sonra yanındayım :)
Yeni yaşın çooooooooook güzel geçsin.
Bütün dileklerin gerçekleşsin.
En çok seninle didişsem de bu seni sevmediğim anlamına gelmez!
Sen bilmezsin insanın bu hayatta ablasının olması çok güzel bir duygu.
Hele de senin gibi çılgın ama bir o kadar da vicdanlı bir ablası olunca bu hayat daha çekilir oluyor.
Canım, kanım, sırdaşım!
İyi ki doğdun!
İyi ki varsın!

Bizi önemli günlerde doğuran anneme de selam olsun :)

Bu vesile ile bütün kadınların kadınlar günü kutlu olsun.


Twitter'da dediğim gibi. Bazen kadının kadına yaptığını kimse yapmıyor.
Bu yüzden kendine güvenen kadınlar yetiştirebilirsek eğer  evler, şehirler ve ülkeler kurtulur bence!

Kadına şiddet her ülkede var ne yazık ki! Ama kadının dostu kadın olursa hiçbir erkek bizden güçlü olamaz diye düşünüyorum.
Allah karşımıza kadının da iyisini çıkarsın!
(aminnnnnn)

Musmutlu bir gün olsun hepimiz için!




3 yorum:

  1. Ablanın doğum gününü ve ikinizinde kadınlar günü kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  2. ablacına kocaman sevgıler yanacıklarından oprtım benımde ıkı ablam var ne kuymetlıler ben bılırım ıykı varlar onlar ıyıkı *-*

    YanıtlaSil
  3. kişisel site kurmak isterseniz www.hazirsitekur.com

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül