20 Mart 2014 Perşembe

Stabilo Türkiye Hediyelerim


 Stabilo Türkiye bana taaa Japonya'ya Kadınlar Günü vesilesi ile koca bir kutu hediye yolladı. Öncelikle gözden ırak olan  gönülden de ırak olur demeyip beni eden Stabilo Türkiye'ye çok ama çok teşekkür ederim.
Daha da önemlisi bu hediyeyi yollarken hiçbir beklenti içine girmedikeri için daha da teşekkür ederim. Blogda yaz, video çek vb talepleri olmadı. Tamamen içimden geldiği için sizinle paylaşıyorum.
Uzun zamandır yol arkadaşımsanız benim kırtasiye olan ilişkimi az çok biliyorsunuzdur. Hal böyle olunca benim için paketten çıkan her bir parça kocaman bir mutluluk demek. Zor bir dönemden geçtiğim bu anlarda ilaç gibi geldi bana.
Her şeyden önemlisi kutudan çıkan notları beni gerçekten ağlattı.
Sayın blogger diye başlayan onlarca firmadan mail almaktan bıkkınlık geldi artık. Bu yüzden Stabilo Türkiye beni çok şaşırtan ve bir o kadar da mutlu eden bir firma oldu.
İşini sevmek ve önemsemek böyle bir şey olmalı. Çok mutlu ve rengarenk bir ofis geliyor gözümün önüne. Umarım yanılmıyorumdur :)

Paket gelince hemen açtım. Tabii ki çığlık çığlığa :) Yani kalem benim için bağımlılık gibi bir şey. Anlatamam görmeniz lazım noktası :)

Firmaya videosunu çekeceğimi ve mümkünse çekiliş de yapmak istediğimi söyledim. Ve (kafamdaki) mutlu ofis bana dedi ki tabii ki olur.

3 kişiye çekilişle mini Stabilo setleri yollayacaklar. Şartlar ve gelmesi muhtemel ürünler için hiç olmadı bana ne gelmiş görmek için sizi videoya alalım.

iyi seyirler ve bol şans.




Stabilo Türkiye ve Sevgili Şeyma günümü hatta hayatımı renklerdiğiniz için çok ama çok teşekkür ederim.

Mutlu ve renkli günler :)

10 yorum:

  1. ilk yorum yapan olıyım sergul abla vıdeoyu zledım ve sevıncıne ortak oldum ve senın kadar sevındım *-*

    ıyı günlerde kullan hepsı cıdden cok güzel ...
    bende kalem kâğıt sevenlerdenım ve cekılıse katılacağım sevgıler ınsallah bana da çıkar *-* inşallah sevgıler

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Sergül;

    Videonu izlemek acayip keyifliydi ve itiraf etmeliyimki seni çok kıskandım. bir kırtasiye delisi olarak bende şansımı denemk istedim herkese bol şans ama bana daha çok :) face book ismim çağda özdoğan

    YanıtlaSil
  3. seni böyle cıvıl cıvıl görmek çok güzel:)

    YanıtlaSil
  4. baaayıldım bayıldım facebook hesabım yoktu artık var.stabiloyu çoktan beğendim bide ordan beğendim :D
    sanırım youtube kanlından bahsediyordun onada oldum bile üye
    :D face adım foradill fora
    ama adım özlem :D
    kırtasiye hastasıyım:D evren mesajımı duy bu hediye yağmurlu bir sabahta benide mutlu etsin :D

    YanıtlaSil
  5. bayıldım , hepsi harika , mutlu ve güzel günlerde kullanman dileğiyle :))))))

    YanıtlaSil
  6. Merhaba sizi çok samimi buluyorum hergun takip ediyorum harikasiniz:))japonyada size bol bol mutluluklar

    YanıtlaSil
  7. Kızım kırtasiye delisi ben varım!!!!

    YanıtlaSil
  8. sanırım çekiliş için hepsi tamam.
    Sevgiler,
    Görkem SH veya
    gezicini

    YanıtlaSil
  9. Merhaba sergül abla:) Son katılım tarihini öğrenebilir miyim?

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül