3 Mart 2014 Pazartesi

İnstagram ile Pazartesi #131

instagram kullanıcı adım:serrose
Yoshi'nin kullanıcı adı:yoshijaponbalik
Ablamın kullanıcı adı:sermoon09
Annemin kullanıcı adı:3kizannesi
instagram web üzerinden beni takip etmek isterseniz buyrun bu linke.

Bakalım neler olmuş geçen hafta.



Annemin gittiği hafta olduğu için hiç fotoğraf paylaşmamışım. Ben de şaşırdım bugün kontrol edince. Bu fotoğrafı da alanda çekmiştim. Onu uğurladıktan sonra. 



Biraz kendime gelince kalemler ve Fuchiko'larımla oynamaya başladım.

Renkli kalemler her şeyin ilacı bence. 

Ve bizim evden Pazar halleri. Bu iki sıpayı böyle görünce ben de kıvrıldım yanlarına ve bir güzel öğle uykusu çektim :)


İşte böyle geçmiş bir hafta
Daha fazla fotoğraf için tumblr'e buyrun 

Çooook güzel bir hafta diliyorum herkese :)

2 yorum:

  1. sanırım bu hafta sakın gectı kendını dınledın ıyı oldu arada canını sıkanlar vardı takma çekemeyen ınsanlar var *-*
    sevgı ıle kal tatlım bnm

    YanıtlaSil
  2. Sergul, senin bu Fuchikolarin meni oldurecek.. coox wirindiler :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül