22 Mart 2014 Cumartesi

Mutfakta Neler Var #43 Morinaga Karamel

 Bu bağlantıya tıklayarak diğer Mutfakta Neler Var yazılarıma gidebilirsiniz.

Morinaga karamel şekeri ananemin en sevdiği Japon abur cuburu. Açık söylemek gerekirse sevmeyeni tanımadım. Gerçekten çok leziz bir karamel. Japonya'daki her firma gibi Morinaga da çok satan bazı ürünlerinde sınırlı sayıda değişik ürünler çıkarıyor.
Daha önce Mutfakta Neler Var serisinde yoğurtlusunu tanışmıştım. Yazısı burada tık tık 

Bu sefer markette kırmızı fasülyelisini ve frambuazlısını gördüm. Normalde satın alacağım bir ürün olmasa da videolar için satın aldım. Biz çok eğleniyoruz. Markette ürün arama çabaları da dahil olmak üzere oldukça uğraştırıcı aslında :)

Yoshi'yi daha fazla video çekmek için ikna etmem gerekiyor. Bu konuda yardımınız gerek :) Kanala üye olup,  videolarımızı beğenmeniz yeterli olacaktır :)




Ava Giderken Avlandım yazısı için buraya tık tık 


Yoshi ile yeni lezzetler denediğimiz bu video serisi artık Japonya'da Günlük Hayat Kanalımda olacak üye olmak için buraya tık tık 



2 yorum:

  1. Japon abur cuburlarının ambalajları çok hoşuma gidiyor değişik geliyor bana.

    YanıtlaSil
  2. sergul abla sana bayiliyorum blogumu sirf senin icin actim gercekten youtub dan da videolarini surekli izliyordum en cok izlemeyi secdigim videon cantamda ne var videolari :) ama maalesef youtube kapandi :(((

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül