15 Kasım 2013 Cuma

Şemsiye Alışverişi


Şemsiye Japonya'da çok ama çok önemli bir ihtiyaç. Çünkü 'yağmur ayı' diye bir şey var. Yoshi'nin evdeki şemsiyelerden 2'sini  bozması bizim evdeki dengeleri de bozdu. Çünkü arabada da şemsiye olmasına özen gösteriyoruz. Her an ihtiyaç olabilir diye.
Bir süredir şemsiye arayışındaydık. Geçenlerde tesadüfen gördüğümüz tablo gibi şemsiyeleri görünce 4 tane birden aldık. Hem karar veremedik hem de cidden ihtiyacımız vardı.


Tablo gibi dedim çünkü cidden ünlü tablolar var üzerinde. Öncelikle Avusturyalı ressam Gustav Klimt'in  The Kiss ve Adele Bloch-Bauer's Portrait adlı eserleri bulunan şemsiyeye vuruldum. The Kiss bildiğim bir eserdi diğeri de bonus oldu.


Yoshi Monet'i gördü ve bayıldı.Claude Monet'in Water Lilies adlı tablosunu da almak zorunda kaldık böylece. Ama çok güzel değil mi sizce de?
Bu ikisi bildiğimiz ressamlar ve eserlerdi.


Kedisever olarak bu şemsiyeyi orada asla bırakamazdım. Bildiğim bir ressam ya da eser olmasa da saatlerce araştırma sonucunda bulduk.
Henriette Ronner-Knip adlı Hollandalı bir ressamın eserleri imiş. 2 yavrunun bulunduğu eser Tea Time Painting ama diğerini bulamadık ne yazık ki.


Ve eski kadın resimlerine bayılan biri olarak bunu da elemeyi hiç düşünmedim.
Buradaki eserler ise Alphonse Mucha'ya ait Ivy ve F.Champenois(1898) imiş.

Son zamanlarda çok yağmurda yürüyümek zorunda kaldım. Ve genelinde çok ıslandım.Bu yüzden yağmuru pek sevmez olsam da bu ara yağmurlu günlerde şemsiye seçmek yeni eğlencem oldu :)

12 yorum:

  1. Gerçekten muazzammış
    sırf bu şemsiyerin hatrına yağmur yürüyüşleri yapar insan :)

    YanıtlaSil
  2. Sağlık ve mutlulukla kullan inş =)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullanın. Water Lilies en beğendiğim oldu içlerinde.

    Peki bunları senin Japon Pazarı'nda bulabilecek miyiz?

    YanıtlaSil
  4. yaa keşke buradalarda da satılsaymış çok beğendim ama beeen :)

    YanıtlaSil
  5. ya hepsi muhteşem güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  6. Hepsi gerçekten çok güzel. İyi günlerde kullanın. Buralarda da yağmur var ve bizim şemsiyeler siyah :D

    YanıtlaSil
  7. ben onları kullanmaya kıyamammmm,ne zevkli seçimler.şemsiye demeye kıyamadım!

    YanıtlaSil
  8. Hepsi birbirinden güzel üstelikte sağlam görünüyorlar. Geçen gün benim şemsiyem yağmurda bir ters döndü düzeltene kadar ıslandım :) Güle güle kullanın canım..

    YanıtlaSil
  9. Şemsiyeleriniz çok güzel güle oynaya kullanın. :)

    YanıtlaSil
  10. Şemsiyelere bayıldım iyi günlerde kullanın Insallah.instagramda yeni yazı ve videolarınızı paylaşmanızı da ayrıca çok sevdiğimi söylemeliyim sizin hikayenin yenilendigini gorunce resmen sevdigim program baslamis gibi seviniyorum 👏

    YanıtlaSil
  11. Bayıldım... Hepsi çok güzeller ve evet sırf şemsiyelerin hatırına yağmur yürüyüşlerine çıkılır :)

    YanıtlaSil
  12. bugun the kiss semsiyesini eskişehirde gördüm ve yurtdışından aldığını söyledi :( şimdi araştırıyorum ve umarım bulurum. bu arada youtube kanalinizi bayadir takip ediyorum blogunuz olduğunu bilmiyordum. 😊

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül