25 Kasım 2013 Pazartesi

Cilt Bakım Rutinim


Prunusbox Japonya'da olan güzellik kutularından biri. Aylık bir ödeme ile her ay bir kutu geliyor size. Ve içerisinden çeşitli kozmetik ürünleri çıkıyor.
Ben bu tarz kutuları seviyorum. Bilmediğim markaları tanımış oluyorum. Bir de her seferinde bu ay neler çıkacak duygusuna da bayılıyorum. Türkiye'de de Vanilya Kutu'ya üyeyim. Siz de üye olmak isterseniz sizi buraya alalım tık tık

Prunusbox'un Ağustos kutusundan Garlinu.F adlı markanın cilt bakım seti çıkmıştı.
Toplamda 5 adımdan oluşan bu seti çok merak etsem de bir süre elimi süremedim.
İnternette İngilizce ya da Japonca bir kaynak bulamadığım için kendim denemek zorunda kaldım. Sarımsaklı cilt bakım ürünleri beni korkutsa da etkilerini sevdim.
Ürünler hiç sarımsak kokmuyor sadece 4. adım hariç. Onda biraz fark ediliyor. Bu yüzden ona elim pek gitmiyor. Bazı ürünleri bitirdim bile. Denk gelirsem satın almayı düşünebilirim ama biraz tuzlu bu marka. Kararsızım yani.

Ürünleri ilk kullanırken bir de video çektim. İzlemek isterseniz buyrun




Bu setin çıktığı Prunusbox videosu için buyrun



1 yorum:

  1. Sanırım bu Garlinu.F markası sadece Japonya'da satışta olan bir marka. Denemek isterdim ama aşırı hassas ve karma bir cildim var. Bana kolay fayda eder miydi bilemedim. Sen güle güle kullan :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül