4 Kasım 2013 Pazartesi

İnstagram ile Pazartesi #114

instagram kullanıcı adım:serrose
Yoshi'nin kullanıcı adı:yoshijaponbalik
Ablamın kullanıcı adı:sermoon09
Annemin kullanıcı adı:3kizannesi
instagram web üzerinden beni takip etmek isterseniz buyrun bu linke.

Bakalım neler olmuş geçen hafta.

 Evde hala açılmamış koliler var ne yazık ki.Onları kurcalarken yine eski bir fotoğrafım çıktı.
 Karamel'siz olmaz.Bi'denem o benim :)
 Söke'den bir arkadaşım geldi Nagoya'ya gelirken bana kocaman hediyeler getirdi.Bizim evde bir bayram havası :)
 Bu yaz ananem ile beraber yaptığımız tarhanadan pişirdim.Üzerindeki naneyi de ananem kurutmuştu.Yani canımın sayesinde hem ruhum hem de içim ısındı.

Tarhananın yapılış videosu için buraya tık tık



 Yine bir market dönüşü :) Botlarımın tepeden duruşunu hiç sevmedim ben ya :(

Botlar Derimod-Alışveriş yazısı için buraya tık tık
Çanta Fossil- Alışverişi yazısı için buraya tık tık
 Bir öğlen atıştırması tavuklu sandviç mmm ellerime sağlık :)
 Çenem hala pansumanlı.Böyle tatlı yara bantları ile sevimli olma çalışmaları.
 Takayama gezimize Gary de birlikte gitmiştik :)
 Koltukta uzanıp Okan Bayülgen seyrediyordum.Bir an gözüm camdan dışarı takıldığında bu güzeli gördüm.Bayıldım bu manzaraya :)
Çok tatlıydı.Sanırım komşunun kedisi ama dışarı çıkma izni de var :) Karamel'in yok ne yazık ki.
Dün bizim evde yine home party vardı.Davetliler harici davetsiz misafirlerimiz de olunca ev çok kalabalıktı.Çocuklar evi korku evi haline getirdi.Çığlıklar,kahkahalar boldu yani :)
Ben memnundum bu durumdan ama bugün başım ağrıyor yalan yok :)

İşte böyle geçmiş bir hafta.


Daha fazla fotoğraf için tumblr'e buyrun 

Çooook güzel bir hafta diliyorum herkese :)

6 yorum:

  1. Merhabalar sizin videolarinizi ilgi ile takip ediyorum bir tek eleştirim var anane yerine anneanne yazarsanız daha güzel olur hoş bu kadari kadı kızında bile olur.Saygılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha once yazmistim blogda anneanne bana samimi gelmiyor bu sebeple bilincli olarak anane diyorum.Bir anlamda lakap yani

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Sergül Ablaaaaaaaa :) seni çok seviyorum yaa :D çok teşekkür ederim böyle şeyler yapıp bizi bilgilendirdiğin için ve alışveriş çılgınlıkların hoşuma gitmiyo değil ve kedine ölüyorummmmm :D

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül