13 Kasım 2012 Salı

Vanilya Club Kasım Kutusu




Vanilya Club aylık 35 liralık bir servis.Her ay evinize bir kutu kozmetik ürünü geliyor.Deneme boyları ya da tam boy ürünler oluyor.

Kendinizi şaşırtmak ve sevindirmek için sizi  https://www.vanilyaclub.com alalım.

Üye olurken Davetiye Kodu Kısmına SKATO yazarsanız ilk alışverişinizde %10 indirim kazanırsınız.




Bu ayın kutusunu da annem yorumlayacak size.Fotoğraf ve yorumlar için teşekkür ederim anne :)

1-La Casa de los Aromas Bambu Oda Kokusu
Bize gül kokulusu gelmiş.Annem hemen oturma odasına koymuş.Ve odada taze gül var gibi kokuyormuş.Bu açıdan sevmiş.

2-Givenchy Dahlia Noir Edp
Bu parfümü anlatırken annem ben çok güldüm.Gençliğine götürmüş onu :) artık bundan ne anlamalıyız bilemiyorum.Çok sevmiş hatta bayılmış.17 yaşını hatırlatıyormuş.

3-Alessandro Fresh Up Lip Gloss
Annemin dudak ürünleri ile pek arası olmadığından bunu kullanmamış.Ama ışıklı ve aynalı olmasına bayılmış.Hatta bir de ışığını açıp fotoğraflamış sizin için aşağıya ekleyeceğim.

4-Alessandro Nail Polish 
Çok tatlı bir kırmızı çıkmış.27 numaralı oje.Annem resmen bayılmış bu ojeye.Hatta diyor ki evdeki bütün ojeleri atıp bu markanın ojelerini alacağım bundan sonra.Hızlı kuruyormuş.Elleri manikürlü gibi gösteriyor dedi.Bir de yeteneksiz olmama rağmen fırça izi bırakmadı dedi.
Annem yeni Alessandro hastası yani.

5-Bath and Body Works Citrus Collection Body Lotion
İşte ben bunu göremediğim için üzüldüm.Çünkü Japonya'da Bath&Body works olmadığı için ürünlerini çok denemek istiyorum.Bende bazı kremleri var ama aslında mumlarında çok fena gözüm var.
Neyse annem tam bir krem canavarı olduğu için bu ona kısa bir süre yetecektir.Kokusunu sevdi.Ferah bir hissi var dedi.


İşte annemin yorumları ile kasım ayı kutusunu okudunuz :)


Kendinizi şaşırtmak ve sevindirmek için sizi  https://www.vanilyaclub.com alalım.

Üye olurken Davetiye Kodu Kısmına SKATO yazarsanız ilk alışverişinizde %10 indirim kazanırsınız.



Işıklı fotoğraf :)


4 yorum:

  1. serrose ister misi annen bu işi fazlasıyla sevsin ve bi blog da o açsın.. kozmetik ve gurbetteki çocuklarıyla alakalı olabilir sanırsam.. hem zilliyle anane de yardım eder..

    bence olur mu olur.. hem de bayağı bi iyi olur..

    öptm

    YanıtlaSil
  2. Annene doğal ve güzel yorumları için teşekkürler. insan arada kendini şımarmalı. ben bunu cok geç anlayanlardanim maalesef.

    YanıtlaSil
  3. ay çok tatlı :) teyzeciğimin ellerinden öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  4. sergül abla ben 13 yaşındayım ve senin videolarına bayılıyorum acaba bana birkaç kırtasiye ürünleri gönderir misin parasını versem

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül