24 Kasım 2012 Cumartesi

Karamel Sultan

 Cat tower adı verilen bu nesne Karamel bizim eve geldiğinden beri hayalimizdi.Ama pet yasak evde oturduğumuz için böyle bir eşya alamazdık.Çünkü zaman zaman evle ilgili kontroller oluyordu.Duman sensörleri,gaz vs için dolayısı ile bu eşyayı saklayabilecek durumda değildik.

Kendi evimize taşınır taşınmaz yine aklımıza düştü.Ve sonunda satın alabildik.Bu sabah zevkle kurduk.
Karamel sultan henüz alışma evresinde.Her katında zevkle oynayacağı günleri 4 gözle bekliyoruz.Vallahi biz kıskandık Karamel'i yok böyle bir şey.

Sizce nasıl?

Daha fazlası videoda


Bir süredir mesleğimi yapamadığım için kendimi öğretmen olarak görmesem de bugün buruk geçer biraz benim için.

Tüm öğretmenlerin gününü kutlarım.


13 yorum:

  1. Merhaba Serrose,
    Bu Karamel var ya aynen benim Dombi'ye benziyor yav...
    Türk kedisi mi acaba dedim?
    Selamlar...

    YanıtlaSil
  2. ayyy çok şirin izsanlar için olanı yokmu yaaa

    YanıtlaSil
  3. Yaaa çok güzelmiiiş! Daha önce böyle bir şey görmemiştim, Karamel de çok mutlu görünüyor. Alıştıkça daha çok videosunu görmek isterim şahsen, bayıldım çünkü :)

    YanıtlaSil
  4. Öğretmenler günün kutlu olsun o halde:)

    YanıtlaSil
  5. Yerimm !! Bi alışsın oynamaktan vazgeçmez bence :D

    YanıtlaSil
  6. Çook sevindim gerçekten.Birinciliği de hak ediyorsunuz bence :).Tebrik ederim çok.

    YanıtlaSil
  7. Güzel günlerde,sağlıkla hoplasın,zıplasın,tırmansın. Öğretmenler günün kutlu olsun,Bumerang ödülleri için tebrikler ve bolşanslar, iyi yolculuklar. Bu arada sakıncası yoksa TL olarak aşağı yukarı nekadar eder bu kulecik, benim de hayalim.

    YanıtlaSil
  8. Ben bu karamelin o suratını hüp diye yutmak istiyorum yaw :) Öğretmenler günün kutlu olsun canım ..

    YanıtlaSil
  9. Harikaaa, çok beğendim. güle güle otursun sarayında Karamel sultan:)))
    ben de daha çok Karamel videosu isterdim:) inanılmaz tatlı kedicik:)

    YanıtlaSil
  10. merhaba çok güzel bir kule fakat bakalım onu türkiye'de bulabilecek miyiz?
    ya da o kuleyi bulacağımız bir online/offline mağaza önerir misiniz?

    YanıtlaSil
  11. Karamel ,oyun alanını güle güle kullan şekercim :)

    YanıtlaSil
  12. Merhaba Karamel ne şeker bir kedi öyle bayıldım :-) cat towerda yaratıcı bir fikir yakışmış Karamele:-)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül