24 Ağustos 2012 Cuma

Blogger Söke Buluşması #1

Başlığı görünce şaşıranlar oldu değil mi?Hayır Söke buluşması düzenlemedim ama sağolsunlar yolu buradan geçen bloggerlar ile buluştuk :)

 Öncelikle Fatma'yı ağırladık evimizde.Ki bu Fatma ile yaşadığımız bir ilk daha oluyor.Çünkü Fatma Japonya'da tanıştığım ilk blogger olma özelliğini de taşıyor.Hatırlamak isteyenler için Nagoya'da Blogger Buluşması yazıma tık tık 

Bizim balkonda Nagoya maceramızı konuştuk bol bol.Diğerleri bizi dinlemek zorunda kaldı :) Pardon :)

Fatma dönüşte belki yine uğrayacak,çünkü geldiğinde ananem ve Gülşah evde değillerdi.Bunu saymıyoruz yani.

Ve yukarıdaki toplu fotoğrafta görebilirsiniz.Ananemin ve annemin evininin kapılarını işte böyle bir hayat benimki.Bir kapıdan diğerine taşınıyorum gün içerisinde :)


Güzel,keyifli birkaç saat geçirdik.Gene bekleriz efendim.Bakalım bir sonraki ilkimiz ne olacak Fatma'cım :)

Fatma'nın bloğu için buraya tık tık

Ve karşınızda Allegrande&Serrose :)
Uzun zaman önce Alle ile Söke'nin meşhur pidecisi Venedik'te buluşmak üzere sözleşmiştik.Çok şükür gerçekleşti.Öncelikle onları biraz beklettim ki nefret ederim bundan.Söke'nin saatine uygun çalışmayan minibüslerine derin saygılarımı iletirim bu vesile ile.
Neyse koşa koşa Venedik pideye gittim.Ve çok güzel sohbet ettik.Sanırım en çok ben konuştum(her zamanki gibi diyecek burada Seren)

Alle'nin eşi,kayınvalidesi,görümcesi ve yakışıklı oğullarıyla tanışma fırsatım oldu.Hepsi gerçekten çok tatlı insanlar.Yani süper aile olmuşlar.Maşallah!

Yemekte bizim eve davet etmiştim ama geç kalacakları için kabul edemediler.Çünkü onlar Didim'den geldiler.
Sonra beni arabayla eve bırakmayı teklif edince arabada kayınvalideyi kandırdım :) Hem de ev baklavasıyla :)

Böylece ananemin misafiri oldular.Biz bu sefer ailece bayıldık onlara :)


Evin içinde fotoğraf çekilmeyi unutmuşuz.Kapıda hoşçakalın pozu oldu böylece :)

Bunu saymıyoruz yine bekliyoruz.

Allegrande'nin bloğu için buraya tık tık


Ve darısı yarın (25 ağustos) İzmir buluşması için olsun diyorum.

İzmir buluşması detaylarını okumak için buraya tık tık


Ve Mavi'den aldığım elbiselerimi görmüş oldunuz fotoğraflarda :)Özellikle mavi olan yeni üniformam diyebilirim eskidi bile üzerimde :)

Mavi alışveriş yazım için buraya tık tık

Ben yarın için çok heyecanlıyım!Umarım çok güzel bir gün olur ;)

3 yorum:

  1. Benim Ege'deki buluşmalara gelmem çok zor ama, eğer istanbul'a geleceksen, burda görüşebiliriz, çok sevinirimm..

    YanıtlaSil
  2. bende heycanla bekliyorummm güzel bir gün olacak inşallah:)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül