23 Ağustos 2012 Perşembe

İzmir Buluşması



Evet cumartesi saat 16:00'da buluşuyoruz.Ben Söke'den otobüs ile geleceğim bu sebeple ulaşımı kolay yerler olması çok öenmli benim için.

Kordon'da Özsüt'te buluşuruz öncelikle,sonra gelenlerle birlikte başka mekanlara geçebiliriz.Yanımda internet olmayacak ama eğer Özsüt'te wi-fi varsa ben nette olurum ;)


Özsüt Kordon bilgileri için buraya tık tık

Ve Facebook İzmir buluşması etkinliği için buraya tık tık


Bu arada Japonya'ya dönüş günüm az olduğu için bir daha İzmir buluşması yapamam büyük ihtimalle bu sebeple duyanlar duymayanlara duyursun lütfen.

Ben de sizi tanımak için can atıyorum.

Cumartesiye görüşürüz İzmir!

Ve facebook hesabı olanlar etkinlik sayfasına geleceğim ya da gelmeyeceğim diyebilirlerse çok mutlu olurum.



4 yorum:

  1. inşallah gelicem güzel bi buluşma olucak eminim:)

    YanıtlaSil
  2. Tüh ya, ben kaçıracağım :( 28'inde İzmir'de olacağım. Neyse katılan herkese iyi eğlenceler. Umarım başka bir sefere denk geliriz.

    YanıtlaSil
  3. O gün düğün var ya, en yakın arkadasımız evleniyor.
    Olmasa mutlaka oradaydim :(

    YanıtlaSil
  4. Sergül'cüm keşke İzmir'de olduğum döneme denk gelseydi, kesinlikle gelir seninle tanışırdım, ama kısmet değilmiş, Mersin'e taşındık :((

    size iyi eğlenceler, bol bol resim çekin

    sevgiler

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül