1 Şubat 2012 Çarşamba

Yapmak İstediğim Çok Şey Var




Mesela
Japonca okuluna gitmek istiyorum.Japoncamı daha da ilerletip kitaplar çevirmek istiyorum.

Fotoğrafçılık kursuna gitmek istiyorum.Sahip olduğum makinelerin hakkını verebilmek istiyorum.Amatör ruhumla daha kaliteli fotoğraflar çekmek istiyorum.
Sonra çektiğim videoları,fotoğrafları editlemek için bilgisayar kursuna gitmek istiyorum.
Scrapbooking kursuna gitmek istiyorum.Güzel fotoğraflarımı güzel albümlerde toplamak istiyorum.Bir de süslesem onları fena olmaz hani.
Resim kursuna gitmek istiyorum.Defterlerimi,günlüklerimi resimlerle taçlandırmak istiyorum.
Japoncam kendimce yeterli hale gelince fransızca kursuna gitmek istiyorum.Fransızca şarkılar söylemek istiyorum.
Sonra kitap yazmak istiyorum.İnsanlar kitapçılardan benim kitaplarımı alsınlar istiyorum.Benim kelimelerimle yolculuklara çıksınlar istiyorum.
Kurabiye kursuna gitmek istiyorum.Kurabiye kokan bir kafe açmak istiyorum.Kapıdan girenlerin müşteri değil dostlarım olmasını istiyorum.
Ehliyetimi almak istiyorum.Canım sıkıldığında,denizi özlediğimde,markete gitmem gerektiğinde arabama atlayıp gidebilmek istiyorum.
Gitar çalmak istiyorum.Japon arkadaşlarıma türkçe şarkılar çalabilmek istiyorum.

Bütün bunları yapmak istiyorum.Ben kendi başına öğrenebilenlerden değilim.Birisi bana göstersin,anlatsın ben devamını kendim getiririm.Ama yolun en başında elimden tutulması şart.
Bu yaşadığım yerde bunları yapamıyorum.23 yaşımdan 26 yaşıma kadar bir 'emekli şehrinde' yaşadım ve yaşamaktayım.
Artık evimize taşınmak istiyorum.
Yeni evimizde hayallerime bir adım daha yaklaşacağım sanki.
İçimde bir umut var.
Bu yüzden bütün sancılarım.Bir gülüp bir ağlamalarım.
Bu sessiz sakin hayat bana yetti.İşin kötüsü Yoshi'ye de yetti.Son aylarda karı koca depresyondayız.
Bu şehirden gideceğimiz günü bekliyoruz hayırlısı ile...

Allah hepimizin hayallerini gerçek etsin inşallah!




*Karamel'in resmi Yoshi tarafından yapıldı.Yetenekli kocam benim.Onunla bir ömür yaşamak istiyorum.Eklemeden olmazdı bu dileğimi.


Benim hala umudum var...

26 yorum:

  1. bütün istediklerini gerçekleştirmen dileğiyle...

    YanıtlaSil
  2. umarım bütün halallerin gerçekleşir canım....

    YanıtlaSil
  3. Umarım hepsi de gerçek olur kuzum, her istediğine bir an önce kavuşursun..

    Yoshi'nin tayini bir an önce gelsin ve yeni hayatınıza bir an önce başlayın kuzum^^
    Kocaman öperim!!

    YanıtlaSil
  4. okuyunca bi tuhaf oldum. herkesin böyle kendini daha iyi daha faydali hissetmek icin olmak istedigi ve yapmak istedigi seyler listesi vardir.

    2 yildir ailemden uzakta yurtdisinda üniversite okumaya calisiyorum ama aynen senin gibi kücük bir sehirdeyim ve canima tak etmis durumda. herkes her istedigi sey olabilsin en yakin zamanda insallah!

    zülal

    YanıtlaSil
  5. Hiç de bişi istemiyorsun allahtan yapılası şeyler...sıkıntı girince insanın içine ne yapacağını bilmez hale geliyorsun...amin inşallah...Allah sizi ömür boyu ayırmasın(nasıl içten söylediğimi anlatsam inanmazsın)

    YanıtlaSil
  6. o zaman aldığın defter ve kalemleri masana yerleştir ve nasıl bir şey yazmak istediğini düşünmeye başla...Japonca kursunu da ekle buna...ikisinden başla..sevgiler..çizim nefis olmuş..Yoshi ye iletirsen...:)çünkü bekletirsen üzerindeki yükü seni üzmeye devam edecek..iyisi mi ilk cümlelerini yazıver..

    YanıtlaSil
  7. Ne güzeldir insanın hayallerinin olması,gerçeklere bir adım daha yaklaştırır insanı...

    YanıtlaSil
  8. Japonca kitapları Türkçe'ye kazandırsan ne kadar güzel olur Serrose :) Japon edebiyatını görsek sayende :) Umarım en kısa zamanda taşınırsınız, yeni şehir iyi gelir hepinize.

    YanıtlaSil
  9. evrene yollamışsın isteklerini,huzurla geleceğini hayal et ve olanları bekle ve gör:)

    YanıtlaSil
  10. ne güzel dilekler,rabbim gönlüne göre versin umarım gönlünden geçen herşey olur,rabbim sağlık versin eşine de sana da gerisi sırayla olur inşallah önemli olan başta sağlık sonra huzur.....

    YanıtlaSil
  11. ne özlemişim seni okumayı..umut olmadan hiç birşey olmuyor.. ben de istiyorum. işimi değiştirmek istiyorym. oğlumu daha iyi bir okula yazdırmak istiyorum..

    istemek de umudun yarısı.. yoksa tam tersi miydi:)

    YanıtlaSil
  12. insallah yeni evinde,yeni semtinde,herseye yeniden baslayip istedigin bütün herseyi yaparsin.
    insan istedikten sonra herseyi yapabiliyor.sende yapicaksin:)
    ve hersey cok güzel olucak:)

    YanıtlaSil
  13. Seni bir abla olarak goruyorum artik. Kendim ve ailem icin dua ederken sana da dua ediyorum. Cok zor ulkenden ailenden uzak kalmak Allah yardimcin olsun.

    YanıtlaSil
  14. Canım, tüm dileklerin umarım bi an önce gerceklesir, sevgili kocanla daha mutlu yasarsın insallah. Ayrıca merak ettim Yoshi hic resim egitimi aldı mı? Resim ogrencisi olarak bu konuyu fazlaca merak ettim. Eger almadıysa gercekten yetenekli! :) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  15. Tam yatıyodum, ne hoş bir süpriz oldu gece gece sesinizi duymak:) Okan'ı seviyoruz, bloggerlara desteğe devam:)

    YanıtlaSil
  16. Canım okani izliyorum;)seni tanıdık iyi oldu;)bize de bekleriz sevgiler canım;)
    http://coco-jelly.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  17. Okan'ın programını açtım. Seni dinliyordum sonra blogtan bahsettiler Kız japonla filan evli deyince . Ben daha önce yazılarını takip etmiştim. Acaba benim takıldığım blog mu diyerek baktım. Harbi senmişsin. Paylaşımlarının devamını bekliyoruz. Mutluluklar dilerim.

    YanıtlaSil
  18. dileklerinin gerçekleşmesini umut ediyorum...vee okanda bende seni dinledim ve okan sergül kato diyince çok mutlu oldum keyifle izledim sevgiyle kal canım:)

    YanıtlaSil
  19. Canım, aman birşeyleri yapmak için birşeylerin olmasını bekler hale geçme. Kendime geldim ve 31 yaşında buldum kendimi. Sakın oyalanma Serrozem, çocukluğumdan beri hayalim yazar olmaktır, vakit ayırmaya ayırmaya ömür geçip gidiyor. Bu hayatta sevdiğin/istediğin şeylere vakit ayırmayacaksan hayatın ne anlamı var? Gözünü seveyim en azından "ertelemeyebileceklerin"i erteleme...
    Sevi

    YanıtlaSil
  20. Bence isteklerini yazmakla onların gerçekleşmesi yönünde ilk adımı atmış oldun, dilerim hepsini er yada geç gerçekleştirirsin.

    YanıtlaSil
  21. son 10 dakikam bloğunu okumakla geçti ki asıl giriş sebebim şu renkli bantlar bende scrapbook olayına takıldım fakat türkiyede malesef altkernatif yok,herseş gönlüne göre olsun sevgiler
    nes139@gmail.com

    YanıtlaSil
  22. Dün gece sana okanın programında rast geldim.Barış Mançonun oğluyla olan resmini merak ettim blogunda varmı?

    YanıtlaSil
  23. Yaşadığınız yerler pek ıssız ve sessiz görünüyor diye yorum bırakmıştım ki ardından üst üste bu konuya ve yanlızlığa dair yazdığınız postlar okudum :S Öncesini takip etmemiştim,yeni bir hayatın size yakın olduğunu öğrenince çok sevindim,eminim çok daha güzel,hareketli,hayallerinizin gerçekleştiği,sevdiğiniz şeyleri yapmaktan boş vaktinizin kalmadığı günler diliyorum.

    YanıtlaSil
  24. Herkese cok tesekkur ederim.
    Amiiin diyorum kocaman dilekleriniz icin.

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  25. Bebiskooo
    Butun hayallerin cok guzel, daha cok zamanin var, insallah yeni eve, yeni sehre tasinmanla birlikte hepsi sirayla yavas yavas yerine gelecek!
    Sabir sabir ya sabir lutfen :)

    YanıtlaSil
  26. canım, Allah hiç ayırmasın sizi. Çok yetenkli bir eşin var. resim yeteneği olan biriyle hayata sanat penceresinden baktıkça, o seni hep mutlu eder.

    hayallerinin hepsi gerçek olmaya bilir. sıraya koyup öncelik verdiğin anda, o dileğin hemen gerçekleşiyor. Bir dene. ;)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül