26 Şubat 2012 Pazar

Tükettim #7


Benden sürekli almayacağım ve tükettim yazısı bekleyenler var :) Almayacağım yazısı şimdilik aklıma gelmiyor ama buyrun bugün tükettim yazısı.

1-Beauty Formulas Hand&Nail Conditioning Lotion:Severek kullandım ve düzenli kullandığımda tırnaklarıma iyi geldi gerçekten.Türkiye'den almıştım.Denk gelirsem alabilirim bir daha.

2-Proactiv Renewing Cleanser:Proactiv setini severek kullandım ama dediğim gibi ara vermek istiyorum.Geriye bir tek gece kremi aldı.Şimdilik almayacağım.

3-Eos lip balm:Sevgili Shopping Mage sayesinde sahip olmuştum.Çok severek kullandım ve tekrar kullanmak isterim.

4-Kalyon tırnak sertleştirici:Çok bilinen bir marka zaten.Formülü değiştiği için çöpe gidiyor.Yarısından fazlasını kullanmışım.Bir daha alırım.

5-Emporio Armani She:Hem bitsin diye uğraştım hem de bittiğine üzüldüm.Parfüm stoğumu dilediğim sayıya düşürünce bir daha almayı düşünüyorum.

6-Lucidol designing pot:Benden çok Yoshi kullandı :) Bana kalsa bitmezdi.Çok şükür bitti.Yeni saç ürünleri de aldım e zaten evde olanlar da var.Bir daha almam yani :)Şimdilik!

7-Beauty Formulas Deep Cleansing Facial Wipes:Severek kullandım.Normal bir ürün.Bunu da Türkiye'den almıştım.Denk gelirsem alabilirim.


Ve geldik en zevkli kısma :) Bunların hepsi çöpe :)

4 yorum:

  1. Fotoğrafta bir de karamel patisi var haha çok sevimli :D Armani She'yi görünce dayanamadım, çok severdim eskiden, artık eskiyi anımsattığı için kullanamıyorum. :)

    YanıtlaSil
  2. bayılıyorum tükettim postlarına.. ben de geçenlerde yaptım.. topluyorum biraz biriksinler diye..

    biriktirip fotolayıp atmak çok zevkli oluyor değil mi :))

    sevgiler, musmustlu pazarlar !

    YanıtlaSil
  3. Karamel ya tırnak bakım kremini ya da kalyonu istiyor sanırım :)

    YanıtlaSil
  4. Marjo
    patisi son anda girdi poza hosuma gitti kiyamadim ekledim :)
    Ben de cok seviyorum :) Bir daha alirim buyuk ihtimalle

    Nilay
    Evet en guzel yonu cope gitmeleri :)
    Sevgilerimle

    gdz
    evet :) ama bitti :)kalmadi Karamel`e

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül