24 Şubat 2011 Perşembe

Süprüüüüüz :D

Bildiğiniz gibi grip oldum biraz ağır geçiyor (hala iyileşemedim) Baktım nazımı çekecek kimse yok aldım bavulumu geldim :)

Türkiye'deyim.Ananem ve annem tarafından bakılıyorum :) En kısa zamanda iyileşeceğim inşallah :)

Planım plansızlık :)
1 ay buralardayım bu sebeple bloga pek vakit ayıramayacağım.

not:Japon pazarı için yumurta kalıbı isteyenler buraya tık tık 

not 2 :Yoshi bana çok güzel baktı ben özlediğim için burdayım özellikle kış meyve-sebzelerini 4 yıldır yiyemiyordum şimdi doyacağım inşallah :)

16 yorum:

  1. Canım benim, kışın geldin ama sizin oralara pek kış uğramıyor şanslısın onun için :))
    Tadını çıkar her meyve ve sebzeninnn :)

    YanıtlaSil
  2. Aaaa hem çok geçmiş olsun, hem de senin ve ailenin gözünüz aydın =D

    YanıtlaSil
  3. Bu sürprizden korkuyorum ben

    Not 1: Ciddiym.
    Not 2: Tekrar ciddiyim.

    YanıtlaSil
  4. hoşgeldiinn, çabucak iyileşirsin inşallah:)

    YanıtlaSil
  5. ay hoşgeldin martta istanbula gelicez ogurusuruz o zaman dimiiiii

    YanıtlaSil
  6. Ah canım, kıyamam sana, ben de aynı vaziyetteyim. Ne kadar kendime baksam da sağolsun benim koca hasta oldumu evdeki herkese geçer. Simdi senin gibiyim. O nedenle halini anlıyorum ama hastayken insan annesinin şevkatini daha çok istiyor. İyi tarafından bakınca bu sayede anneciğin ve ananeciğin memleketin ile buluşup hasret gidermek için iyi bir sebep olmuş. Sonuna kadar doldur doldurabildiğin kadar. Seni en az bir yıl idare etsin o ırak memlekette.

    YanıtlaSil
  7. annenin dizi dibinde olmak... cok kiskandim cook :)
    ne diyeyim tadini cikar ve iyiles biran once ;)

    YanıtlaSil
  8. ne güzel bir süpriz ailene arkadaşlarına hadi bakalım Serrose iyi yemeler gezmeler içmeler :)) bekleriz burda biz yazmanı :) sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. hosgelmissin.hem ailenle hasret giderek hem de bol bol ayva yiyebileceksin :))

    YanıtlaSil
  10. geçmiş olsun :)

    Derya
    http://modaderyasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. geçmiş olsun anneciğin kesin hemen iyileştirir seni :)

    YanıtlaSil
  12. Cok gecmis olsun yaa. Yoshi de iyi bakmistir biricik gelinine tabii ama her zaman annenin bakmasi ayridir:DD turkiyeye gelmen iyilesmeni hizlandiracak eminiz:DDD hosgeldin:D

    YanıtlaSil
  13. içim bihoş oldu.kıyamam ya.çok geçmiş olsun.her şerde bir hayır var derler ya.senin hastalığında hayra sebep olmuş.hoşgeldin

    YanıtlaSil
  14. süperrr, hoş geldin...İstanbula geçersen haberleşelim...
    Geçmişler olsun....şimdi sana ne güzel bakarlar...

    YanıtlaSil
  15. hosgittin;-))

    ne guzel bir supriz..umarim guzel vakit gecirirsin TR de.. gecmis olsun bu arada.

    YanıtlaSil
  16. hoşgeldin canım ^_^ oh süper valla tadını çıkar tatilin bol bol

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül