27 Şubat 2011 Pazar

5 gün bitti (instagram'ın katkılarıyla)

Gelir gelmez Söke'de yeni açılan Kahve evi'ne gittik annem,teyzem ve Zillim ile :) Ben kahve sevmeyen biri olarak sıcak çikolata içtim :)  
 Bu ilaç ananemin ayak ağrıları için kullandığı bir krem.Benim grip yüzünden bütün vücudum ağrıyınca 'iyi geleceğine inanarak' her yerime sürüldü ananem tarafından :) Ananem kokuyorum :)
 Çok şiddetli öksürük krizlerine giriyorum.Öksürmekten karın kası yapmış olabilirim :) Var mı bir çaresi diye twitterdan sorunca bir çok geri dönüş oldu.Evdeki malzeme ile yapılacabilecek olan 1 tatlı kaşığı bala 1 çay kaşığı zencefili denedik.Bana iyi geldi (çok şükür) annem ve teyzemde pek işe yaramadı :(
Bu arada anneme grip bulaştırdım benden fena bir halde yatıyor :(
 Bugün azıcık kendimi iyi hissedince kalemlerimi çıkardım.Tek tek yazdım,kutusuna geri koyup kaldırdım.Özlüyorum yaa kalemlerimi :(
 İlk gün market alışverişinde keşfettim Juss %100 karışık meyve suyu (kırmızı meyvelerden) kesinlikle çok özleyeceğim :( her markette olmaması da gıcık bir durum.Juss japon pazarına açılsanaa...
 Büyülü bohçayı bir çok bloggerda görmüştüm ve kıskanmıştım.Gelir gelmez aldım tabii ki :) sevdim :)
 şıp sevdi benim için özel sakızdır.severim,özlerim,çiğnerim :D
Ve çerez niyetine yuttuğum(evet sakız yutuyorum ben :) ) sakızlarım hepsi bir arada severim :)

İşte 5 gün böyle geçti.

Öksür-terle-hapşur-burnunu sil-ağla-yat-kalk kıvamındayım.

9 yorum:

  1. aynı şekilde ben de öksürmekten her yanım ağrıyo ve ben de annema geçirdim hastalığı bir an önce iyileşmemiz dileğiyle..

    YanıtlaSil
  2. geçmiş olsun ailecek hepinize :)) günler güzelse çok çabuk geçiyor malesef...bundan sonrakiler hastalıksız daha da güzel geçer inşallah Serrose sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun bidanem acil şifa diliyorum işte bizim öksürük reçetemiz:)) ; siyah turbun üstünü kapak gibi kesin içini kabak oyacağıyla (kesinlikle turbu delmeden ) 1-2 kaşık bal konacak kadar oyun.İçine gerçek olduğundan emin olduğunuz balı koyun.Kapak şeklinde kestiğiniz turbu üzerine yerleştirin.Bir kasenin içine koyun 1-2 saat sonra suyunu salmaya başlayacak her yemek öncesi 1 yemek kaşığı için.Öksürüğe acayip iyi geliyor ve tadı güzel çabucak iyileş inşallah sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Geçmiş olsun tatlım. Eşim de şimdi aynı durumda, ballı zencefili ben de deniyorum ama henüz bi işe yaramadı :(

    YanıtlaSil
  5. Denemedim AMA etkili oldugu soyleniyor.Ayaginin altina viks varya(naneli mentollu krem)onu sur,corabini giy,yat:)20 dk sonra mi ne oksurugu kesermis eger ise yararsa bizimlede paylas.gecmis olsun

    YanıtlaSil
  6. çok çok geçmiş olsun tatlımmmmm :))) hemen çok çok iyi olman dileklerimle :)
    bana da beklerim :)
    http://butunundunyasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Merhaba

    Bloğumda blogculara özel hedıye cekilişim var. Bloğunuzu ziyaret edip sizide davet etmek istedim :)

    Sevgılerımle Pınar

    http://pinarlamoda.blogspot.com/2011/02/blogculara-ozel-hediye.html

    YanıtlaSil
  8. Sakız yutmayı ben de çok severiim :))

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül